Saturday, January 11, 2020

Rambang Mata!

Weekend taktau pi mana, ajak laki dengan anak2 keluaq beli makanan, satgi nak berkelah kat Marina Island. Tapi cuaca macam mendung.. Jangan la hujan.. sobsobsob..

Singgah gerai tepi jalan nak beli pisang goreng, memang rambang mata weh! Semua aku nak beli. Hahaha.. sudahnya beli 3 jenis je. 

Pisang goreng, keropok lekor dengan popia goreng.



Sapa tak tergoda haaa..

Macam nak beli semua!


Ayaq lemon satuuuu..


Saturday, January 4, 2020

Walk walk eat air - Jalan Jalan Makan Angin

Dah petang baru nak keluaq bawak anak pi jalan2. Jadi lah tu, dari memerap kat rumah tengok tv. Lagipun esok papa depa duty.

Tak pi ke mana pun, bawak pusing Pekan Lumut je. Lumut macam biasa, ramai jugak orang. Mat2 navy baru balik cuti kot, Amna cakap, eh kenapa semua orang botak?? Hahaha..








Aleeya langsung tak dok diam! 
Mama is geram kat budak ni.. 


Tengok budak ni dok lari!
Ishhh...