Thursday, September 30, 2021

Madu Kelulut Asli




Madu kelulut asli!


Hari ni suami aku bawak balik madu kelulut asli. Dia dah lama bela kelulut ni dekat kawasan tempat kerja dia, so bila tengok dia bawak balik hampir-hampir sekilo berat madu kelulut ni, wahhh.. bestnya.


Akhirnya, apa yang dia usahakan dapat hasil. Dia tak jual pun, bela dan guna sendiri ja madu kelulut ni. Aku pernah try madu kelulut ni, rasa masam macam mana tah. Jarang-jarang aku minum, tiap-tiap pagi aku nampak la suami aku minum sesudu madu kelulut ni.


Apa kebaikan madu kelulut?


Aku taktau. Hahahaha. Mungkin khasiat dia sama banyak macam madu lebah, mungkin. Aku taktau. Harga madu kelulut ni boleh tahan mahal jugak, jadi kalau ada kawan-kawan yang berhajat nak beli, pastikan beli yang original ya.








No comments: