• News

    21 February, 2010

    Cuti-cuti Malaysia - Teluk Batik, Lumut, Perak

    Malaysia memang mempunyai tempat-tempat yang menarik untuk di kunjungi. Memang sesuai sangatlah slogan yang kerajaan Malaysia dok promote tu, Cuti-Cuti Malaysia. Baru-baru ni aku sempat lah melawat Teluk Batik, Perak. Waktu tu, memang lah agak ramai pengunjung kat situ. Sampai tak de tempat nak melepakkan diri. Akhirnya, selepas mengusya satu port yang agak menarik iaitu di bawah pokok, terus aku & Lan melabuhkan bontot di situ. Lan sempat mandi-mandi dan makan makanan yang aku bawak. Konon-konon macam aksi perkelahan pada hujung minggu. So, layan je lah gambar-gambar yang aku sempat snap haritu. 


     ** pokok apa ntah ni.. nampak menarik sangat.. hihi


     

    ** Lan tangkap ketam, ni kalau banyak, boleh buat Ketam Masak Lemak.. Yummy...




    ** Teluk Batik, Lumut, Perak




    ** Kat bawah pokok ni lah kami berdua melepakkan diri..




    ** Kelihatan di situ selipar Tesco ku.. hehe..


    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers