• News

    10 June, 2010

    sakit lagi

    sakit gusi ni buat aku rasa malas nak bercakap.
    senyum pun terasa sangat menyeksa kan.

    minum pun terasa sakit.
    telan air liur pun sakit.

    tapi aku masih datang bekerja.
    banyak kerja yang harus disetelkan.



    sakit.

    macam mana nak makan ni??
    itu yang aku risau... ;(

    6 comments:

    makwe joni said...

    bab mcm ni mmg aku x dpt tlg weh

    sitinaminah02 said...

    huhuh.

    tolong la weh. sakit-sakit ni, sedap jugak kalo dpt tido. ni tak, keazaman bekerja tu sgt menebal dlm diri.

    hehe.

    Umi Nazrah said...

    ang jumpa aku. aku tampaq gusi tu. confirm cpt lega :P

    sitinaminah02 said...

    nazra,

    baguih gak. aku pn dah lama tak test skill taekwondo aku ni. takkan aku nak biaq saja hg tampaq aku. haha.



    mau??

    Afique Zainuddin Ahmad said...

    lain kali gosok gigi..memang la gigi sakit sebab tak cuci!keh3

    sitinaminah02 said...

    stiffler,
    ada jugak yg nk kena sepak bontot nih.

    bang,
    ai nak tumbuh gigi bongsu der.

    Total Pageviews

    My Followers