• News

    19 July, 2010

    SAKIT JIWA

    Peluh dan keluh
    Bercampur menjadi rasa penat yang melampau



    Ada ubat untuk itu
    Ubatnya ada di rumah ku
    Bukan rumah sewaanku
    Tapi rumah mak ayah ku
    Rumah buruk yang orang tua bina bersaksikan tawa dan airmata



    Aku dan dia sama saja
    Kalau berdepan dengan masalah jiwa
    Rumah yang ada mak ayah itu lah tempat kami merawat sakit di jiwa



    p/s: lambat sangat nak sampai 30hb-balik kampung time...!!!

    10 comments:

    sahromnasrudin said...

    salam ziarah..blog yg menarik dan simpel..keep it up ;-)
    jemput ke blog sy..tenkui

    sitinaminah02 said...

    hi sahromnasrudin,

    thanks. puji ada makna. hehe.



    .

    sahromnasrudin said...

    trime kasih berkunjung ke blog sy..sy follow awak erk..;-) selamat berblogging

    Aleen Aiden said...

    aku pon sgt3 nak balek kmpung..tp xley skip kls. :(

    sitinaminah02 said...

    sahromnasrudin,

    u too. i folo u, u folo me.


    wah3x.

    sitinaminah02 said...

    aleen,

    aku rasa sakit jiwa kalo lama2 tak balik. mau je amek cuti lama2 sikit, nak rilek kt kampung.


    sob3x.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    akak tunggu raya...hadoi laaa lambat lagi....nk balik malaysia...huwaaaa! kalo raya mesti musim buah dah abeh..huk huk huk!

    Unknown said...

    rindu rinduan nih..heheh..

    sitinaminah02 said...

    kak anis,

    alaaa...raya dah tak lama pun.11 ogos dah start posa, bln 9 dh raya. nanti mai rumah makan lemang. hehe.

    sitinaminah02 said...

    jimi & dia,

    rindu rinduan,
    senggol senggollan,
    cubit cubitan.


    haha.


    .

    Total Pageviews

    My Followers