• News

    22 August, 2010

    SAMAD OHH SAMAD

     


    Samad, Lu lambat sikit je. Kalau gua still single, soheh gua ngorat lu. Samad, Lu tak payah kutip lah pompuan macam tu buat bini. Melambak lagi pompuan yang lagi bagus dari pompuan tu. Samad, Mujur lu belum kahwin lagi dengan pompuan tu. Kalau dah kahwin, memang terseksa lah lu. Samad, Rugi betul lu tak ngorat gua awal-awal dulu. Gua bukan mata duitan macam pompuan tu. Keh3x.

    5 comments:

    MOFASAD said...

    kalau samad tu perempuan

    biar aku goda dia


    ekekeke

    Yunus Badawi said...

    Ensem tak samad tu?

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

    kesian samad tu wakakawakaka

    sitinaminah02 said...

    Mofasad,

    uweksss.. gedik! haha.


    YB,

    hensem lagi YB kot. hehe. okeh, bukan puji saja2, nak mintak duit raya nih.


    brutalsolo,

    cian ek? gua pun cian sama beliau. hehe.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    ni samad yg mana tah?yg kisah juai burger tu ka?kikiki!

    Total Pageviews

    My Followers