• News

    08 November, 2010

    MALAS NAK MENGAKU!!

    Suasana malam tu agak hening
    Mata ayah fokus ke TV
    Mata gua, mata mak gua, mata kakak gua tertumpu pada Zahra
    Zahra budak kecik anak sedara gua
    Comel sangattt
    Sudah tentu mewarisi kecomelan mak sedara dia
    Hahahaha

    Opsss... Mak sedara Zahra ada tiga orang
    2 orang yang ada blog, ada sorang yang tak ada blog
    Tapi tuan punya blog Gadis Comel lah yang paling comel
    Hehehehe
    Bukan perasan, tapi ini kenyataan
    Terima kasih Ya Allah di atas kecomelan ini
    ;p

    Kalau mengikut fahaman orang-orang tua
    Hantu adalah sejenis species yang busuk
    Dan tetiba gua rasa busuk
    Bau macam longkang
    Senak lobang idong gua

    Gua syak bau kentut!!!

    Dan jadi kebiasaan jugak, nak tanya jugak siasat sapa yang kentut

    "Ayah kentut??"
    Gua terjah bapak gua dulu
    Bapak gua angguk
    Cubaan pertama sudah mengena!!!
    Teror betuii
    Kagum pada kehebatan diri sendiri

    "Apa ni, kentut busuk. Nak pengsan! Nak pengsan!"
    Mak gua lebih-lebih
    Padahal itu memang kenyataan
    Gua, mak gua, dan kakak gua masing-masing tarik baju tutup lobang hidong
    Kesian Zahra, budak kecik umur 6 bulan tu
    Terpaksa tahan lobang hidong, hidu bau kentut tok wan
    Kalau sekali okeh lagi, kalo dah berkali-kali
    Memang tak tahan!!!

    Bapak gua yang tak dapat terima kenyataan yang kentut beliau sangat busuk
    Teruk merajuk
    "Menyesal mengaku. Kalau tak mengaku tadi pun tak pa. Boleh kata Zahra yang kentut".
    Hahaha
    Comel la bapak gua tu
    Alolololo

    Dan gua tiba-tiba teringat sorang kawan gua masa sekolah dulu
    Bila orang ramai-ramai tuduh dia kentut
    "Awat, kalo aku kentut busuk pasaipa?? Siti Nurhaliza pun kentut busuk jugak weh"
    Ngeh ngeh ngeh

    18 comments:

    Anonymous said...

    hehe selalunya bab2 mcmni ssh nak ada yg mengaku... takut kena kutuk je ~

    mario said...

    sian zahra....ekeke

    HaN WarreN said...

    hahahah sengal...ngat orang cantik jelita kentut wangi ka??? silap2 kentut diorg lagi cam harammm...

    sahromnasrudin said...

    aku baru masuk opis..td masa aku kerja luar, ada org terken....tp aku rasa aku tau sape coz pergerakannya dah menunjukkan itu huhuhuhu

    Aujinz said...

    okeyh la tue kentut..
    sihatttt...


    muahahhahaha

    NAJ HEBAT said...

    sape kentut wangi?

    tu la..

    daddy gua kata..
    " kentut bunyi tak busuk.. kentut senyap.. busuk YA AMAT.."


    jd.. renung2 kan.


    p/s: hoyeah! gades comel mcm camel dah KEMBALI..

    Aida Azryn said...

    Baik ensem or xensem,baik cantik or xcanti,sumenye sama j xde beza~ kentut bau busuk jugak~ haha~ XD

    Zezebel said...

    Siti nurhaliza kentut busuk tapi poket dia wangi wang.... Hehehehe....

    Frodo Baggins said...

    smpi skrg x paham ...
    kalau ble wa n kucing2
    berlomba ngaku kentut
    walaupun bukan! hahahhaa

    panjang umo mitosnyer

    Pala Maldini said...

    susah juga kalau kentut wangi.. dah semua pakat kentut belaka!

    Mak Su said...

    zahra kentut chuk...aiyo.... (zahra jugak kan...), kih kih kih

    Cik Anita said...

    kentut memang best!haha.lagi2 yang tersepit dan bau harum!

    gadisBunga™ said...

    melah pi mana pulak dah....???

    Relevan said...

    Melah kentut !..

    || NaFiRaa || said...

    hahahaha.. tok ti pon jadik mangsa keadaan..muahahaha

    sitinaminah02 said...

    manje - haha.tp ayah slumber je mengaku. tp tetap kena kutuk sebab busuk sgt. haha.

    mario - tu lah. zahra bukan reti nak kaber idong dia. haha.

    hantwo - haha. har har harrammmm..

    sahrom - sapa weh? diri hang sendiri kah? haha.

    Aleen Aiden said...

    ah ang ni melah..kentut pon nak jadik hal.mcm ang xpnah kentut.hu3

    sitinaminah02 said...

    aujinz - haha.betui.betui.betui.

    naj hebat - gadis comel yang camel? cam haram je lu nih. haha.

    aida - haha. betui tu.kentut bunyi tak busuk, kentut tak bunyi itu sgt busuk.

    zezebel - haha. betul ker busuk?

    frodo - kentut tu panjang umur? sgguh mitos ni weh

    pala maldini - kalo kentut wangi, lu nak wangi yg macam mana? hihi

    mak su - kalo zahra kentut, mak aiii.. cukk wooo.. hahaha..

    anitadahahs - haha. nita kentut bau one drop kot.

    GB - melah kena kidnepppp. haha

    relevan - melah yg kentut, gadis comel tak kentut. haha

    kak nafira - kesian lak, tok ti yg dpt nama.. haha

    aleen - mmg lah aku kentut, tp tak la sebusuk kentut bapak gua tu. buleh pengsang woooo.. haha

    Total Pageviews

    My Followers