• News

    08 November, 2010

    Misi mencari

    Uhuhuhuhu..
    Tulun.. Tulun.. Tulun..
    Kecian kat gua


    Gua tahu, dia marah gua
    Gua tau dan sedar, memang selayaknya gua kena marah
    Nak menikoh tak sampai seminggu lagi
    Tetiba pulak gua terhilangkan cincin masa gua bertunang ritu


    Terus bakal laki gua bengang


    Laaaa...Gua bukan sengaja nak hilangkan cincin tu
    Cincin tu yang nak menghilangkan diri


    Gua dah cari, tapi tak jumpa
    Takkan gua sengaja nak letak merata-rata kot
    Gua sayang lah cincin tu walaupun bukan tiap masa gua pakai


    Gua ni makin kurus kat jari je
    Tak boleh pakai cincin kat jari manis
    Longgar
    Kena pakai kat jari hantu
    Kenapa lah kurus kat jari je
    Tak faham pulak gua


    Misi mencari cincin tu di teruskan oleh pasukan mencari iaitu mak dan kakak gua
    Harap-harap jumpa balik
    Gua dah sms kakak gua, kalau jumpa balik cincin tu, gua kasi upah yang special

    Harap-harap jumpa balik wahai cincin ku sayang..

    23 comments:

    Pala Maldini said...

    Ayooo.. kena upah team csi:miami cari nih..

    sahromnasrudin said...

    salam..carelessnya ko..kalau aku pun marah wei...bernilai tue cincin cenggitu huhuhuhuh

    MOFASAD said...

    ang carik betul2 weh... jgn men2

    kahwin tak hajak?

    Days said...

    mmg wajib laki lu bengang weyhhh..hehehe.tp xpe der gua doa moga2 cincin tu jmpe.heheh.dugaan nak kawen nih der saba ok.btw lu nikah time gua konvo la haishh xsmpt gua nak makan nasik minyak lu

    Al said...

    Haah..camane blh ilang?

    try cari dlm tandas
    ak rs ade kat situ

    Yutaka Mushimura said...

    walaupon ade sentimental value...

    ape kate ujudkan acara sentimental n beli ja baru....

    ~~hohhoho~~

    Aujinz said...

    besanya ilang kat lam tandas..
    cuba godek kat sane..

    gadisBunga™ said...

    alamak!!! cincin hilang???

    Anonymous said...

    woh! komfom kecik ati bakal suamimu itu.. :)

    sepet said...

    lenkali letak la dekat rantai, jadi kan buah rantai. compom x ilang punyerrr ..


    xp2 .. hang lukih jer gambar cincin kt jari manis hang.

    :p

    || NaFiRaa || said...

    ayokkkk~ abes lah.. lepas nih kena buat operasi pujuk memujuk plak..

    moga jumpe balik cincin tuh yek~

    Mario said...

    baca ayat kursi byk2 kali...insyaAllah...cubalah

    alin said...

    semoga dapat jumpa balik cincin tu..huhuhu.. :)

    Relevan said...

    Lasak sangat..dah hilang cincin..!

    one2paii said...

    camno leh ihlang..lu makan bukak ke x?takut masuk dalam perut lak..jari kan kehcik..ke masa lu pi tandas..mesti lu letak n cabut letak mano2..xpun masa ngah adjust lubang ihdung..takut tercicir masuk dalam tuh

    cintatehO said...

    huhu cian tunang dh majuk la 2. kena cari smpi jumpa die pn sedih gak la 2..
    smoga misi mengesan cincin tersebut berjaya..sy

    wachak said...

    giler kentang !! lagi seminggu nk nikah cincin tunang hilang. ko tiru jer cam dalam citer ni ( tonton minit yg ke 5:10 ) ~ http://www.youtube.com/watch?v=J63ZCmtfQwQ&feature=mfu_in_order&list=UL

    sitinaminah02 said...

    pala maldini - hihi. bijaknya idea ni.

    sahrom - i hate u!

    paredd - gua dah hajak byk kali dah. lu haram tak respon.

    days - huhu.

    al - gua masuk jamban tak pakai cincin okeh.

    yutaka - hahaha. takmo, nanti kena tadah telinga kena berletiyaq.

    aujinz - huhu.

    GB - ha'ah, ilang. uwaaa...

    MDT - bukan takat kecik ati, teruk kecut hati beliau tu.

    sepet - nnti hang bagi hadiah cincin kat aku boleh tak?

    kak nafira - uwaaa... huhuh.

    mario - thanks.

    rossa alina - thanks.

    relevan - mana ada lasak pun! eeee...

    one2paii - bang, nanti belikan cincin baru kat melah buleh tak bang?

    cintatehO - nak wat cmne, dh nk ilang. huhuh.

    wachak - kasi la hadiah cincin baru kat gua. hahaha.

    HaN WarreN said...

    perghhhh kenapa cincin tu leh hilang??
    kalo aku laki ko pun mau aku berleter 234 jam seminggu...huhuhu bukan cincin 20sen cik melah oiiii...

    sitinaminah02 said...

    hanttwo - dah nak terhilang. bukan gua letak merata. salah gua sebab gua tak pakai cincin tu. pastu cincin tu terhilang. huhuhu.

    -MsGoodNite- said...

    lain kali salotep cincin kat jari!

    sitinaminah02 said...

    -msgoodnite-

    hahaha. good idea. tp what point, cincin dah ilang pun. huhuh.

    -MsGoodNite- said...

    iye daa... gua tumpang kesian kat lu!

    Total Pageviews

    My Followers