• News

    02 November, 2010

    NAK BAGI HADIAH

    Hai budak-budak busuk. Maaf lah ye, Melah janji nak umumkan pemenang teka teki pada hari kemarin, tapi Melah demam pulak, jadi tak dapat nak umumkan jawapan paling tepat untuk teka teki tu.


    Dan di sini Melah ingin mengumumkan, yang Platipus adalah pemenang teka teki tersebut. Jawapan yang di berikan oleh Platipus sipi-sipi kepada jawapan yang cikgu Bio Melah bagitau.


    Jadi Platipus, sila emailkan nombor handphone anda ke siti_noara212@yahoo.com untuk urusan pemberian hadiah. Hehe.


    Jawapan-jawapan lain, sangat lah melemahkan kepala lutut Melah, nampak sangat korang ni failed Biologi kan masa SPM dulu. Kah3x.

    23 comments:

    HaN WarreN said...

    hekeleh jawapan aku betul ape kalo ikut logik akal...aparaaaa!!! baik hang cakap kenapa kita bile tampo org guna tanagn x guna kaki dan kenapa bile kita terajang guna kaki x guna tangan..

    MOFASAD said...

    pang nak pang!

    gadisBunga™ said...

    ada contest teka teki ka? nasib baik guwe tak join. kalo join kompem kalah!

    Zezebel said...

    Salam kenal. tak perasan pulak ada contest. Dah melepas. Apa hadiahnya yek? mana tau boleh join lain kali.

    Al said...

    tahniah platipus

    ak xtau pun ade teka tekuk ni
    huhu

    Pala Maldini said...

    tak aci la.... platipus tu cikgu bio

    sahromnasrudin said...

    aku tak amik biologi pun hahahahah

    platipus said...

    aku cikgu bio???aku bio la paling hanco wktu spm

    one2paii said...

    cis..ini tidak adil..diskriminasi pada kaum2 yg lemah cam gua..Lu tipu gua...

    sepet said...

    alahh ... ckp jer la hang mmg nk bg palatipus tu menang.



    yg benar,
    hati berdarah sbb x menang walhal x msuk pon kontest tu.

    sitinaminah02 said...

    hantwo,

    kenapa aku rasa cam nak lempang je hang nih!


    paredd,

    apa pang pang?


    GB,

    haha.kontes memain2 je.tak rugi pn tak join. ;p

    one2paii said...

    bak balik duit gua..dah berpuluh-puhluh ribu gua laburkan untuk masuk contest nie..tp lu tipuhhhhh..

    sitinaminah02 said...

    zezebel,
    haha. ada buat kontes sabtu lepas. so dah tamat pn kontes tu! hadiah pn tak menarik mana. tak rugi pn tak join. kihkihkih.


    Al,
    lu kena byk membaca beb, baru lu akan sedar kontes yg gua buat tu.


    Pala Maldini,
    glurpp!! benarkah platipus cikgu bio? cisss...

    sitinaminah02 said...

    Sahrom,
    kalo ambik bio, tp failed cam aku nih, baik tak payah ambik. hahaha.


    platipus,
    cakap btl2, lu cikgu bio ek?


    One2paii,
    lu shadap!

    sitinaminah02 said...

    sepet,
    jgn kecoh sgt, aku memang ada skendel mendel dgn platipus tu. ahakss...


    one2paii lagi,
    oiii jusuh! diam lah. lempang kang baru tau.

    Unknown said...

    yeayyy!aku menang!xsia-sia aku jawap teka tekuk...tq pade semua yg sokong ak..:P

    || NaFiRaa || said...

    adessslaaa.. melepas sudah topup rm5~

    Relevan said...

    Kenapa koi tak menang ni..?

    sahromnasrudin said...

    uma ko banjir tak???

    Pnut said...

    baru leh baca blog porno ni..eheheheh sebab guna berukband sendirik..

    Aujinz said...

    grrr..grrrr..

    macam mane aku leh kalah???..

    cikpia said...

    naseb bek aku tak join.... kalo tak mesti platipus tak menang..... =)

    Aleen Aiden said...

    aku nk jugak weh!ang ade no tepon aku kan...muahaha

    Total Pageviews

    My Followers