• News

    01 February, 2011

    Nestle Low Fat Milk

    Low Fat Milk = Susu Lemak Rendah



    Bukan kat kotak ni, tapi kat kotak yang kalau kita beli 1 carton
    kat situ ada tulis Susu Lemak Rendah


    Serius, aku nampak kat kotak tu tulis macam ni
    Sepatutnya, Susu Rendah Lemak kan???
    Ker, Rendah Lemak Susu???
    Demmm.. Konfius..






    

    23 comments:

    Days said...

    minum je la susu tu der..xkesah la nak rendah lemak ke lemak rendah..janji ade ayat rendah.dan lemak.tu kire orait dh tu hehe

    sitinaminah02 said...

    days - apa nih? gua pegi sekolah tau, cikgu cakap, kalau salah, kena tunjukkan. haha.

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    janji lepas minum tak jadi rendah...




    heeeeee...

    Kancilbiru said...

    yang penting memang tak berlemak sangat...hehehe

    susu rendah lemak..:)

    Relevan said...

    Susu memang lemak..susu cap gantung..

    Aida Azryn said...

    aku pun konpius.. XD

    aNiS tHe BumbleBee said...

    lemak susu rendah laaaa...kekekee!

    Yunus Badawi said...

    Harganya tak rendah pulak tu huhuhu

    hanafijaafar said...

    ntah2 mmg dia betul, mana tau DBP ada update sesuatu yang kita tak tahu.

    macam perkataan "baru" dan "baharu" dua tahun lepas, berapa ramai je tahu.

    Afique Zainuddin Ahmad said...

    kecoh arrr..salah printing la tu

    Sham said...

    bukan susu lemak manis ker...?

    Pala Maldini said...

    QC dia bangla kot...

    Faizal Syukri said...

    susu rendah lemak kan? uweekkk... xsuke susu

    HEROICzero said...

    minum susu lemak jadi rendah! keh3x

    Tijah said...

    boleh tak ko jgn konfiuskan aku sama? huhuhu

    sahromnasrudin said...

    lemak berkrim disukai ramai hehehehe

    ieda said...

    ish x pernah lak akak dgr mcm nie .. ermm biasa2 tu tgk kat kedai susu rendah lemak ... ermmmm akak jarang beli sbb anak2 x minum :))

    cikceriacorner said...

    ehheheh...

    susu rendak lemak kot..xpela asalkan sedap..heheh

    BonekadalamChermin said...

    hahaha

    selalu gak jadi cemni
    tiba tiba suh otak kerja lebih


    ...

    low fat milk=
    susu rendah lemak.

    er,
    tadi rase dh betul
    skrg konfius.

    ah. minum je lah!

    .

    Hamizah said...

    teruknya BM pengedar ni..

    Dr K said...

    Jawab soalan ni dulu, then akan terungkailah ke confius -an itu..hehehe:

    -nak makan goreng pisang , atau pisang goreng?

    Ain Atika Zailani said...

    ahahha i selalu beli yang full krim...hihihi...minum banyak 2 yep..

    pak long said...

    salam....
    mak janda pun mahal dah sekarang ni...

    Total Pageviews

    My Followers