• News

    09 March, 2011

    lelaki yang gelojoh

    aku nampak sebuah kereta bagi signal dan brek laju-laju
    aku nampak ada perempuan di sebelahnya
    kawasan tu agak sunyi

    eh, apa lelaki tu mau buat
    risau, takut aku kena jadi saksi kejadian pulak
    aku perlahankan kereta di jalan yang lurus itu
    kiri kanan jalan adalah hutan yang tak berapa belantara

    aku tengok lelaki tu keluar dari kereta
    laju-laju dia keluar
    dia pergi ke sebelah kiri jalan

    rupanya
    dia nak buang hajat
    hajat kecil saja

    bila kereta aku menghampiri kereta tersebut
    perempuan kat sebelah tempat duduk pemandu malu-malu
    rilek la kak, bukan akak pun yang kencing tepi jalan
    kehkehkeh

    lelaki tu memang gelojoh
    mungkin dah tak tahan sangat
    tapi depan sikit je lagi ada stesen minyak


    GC: mujur aku tak nampak 'apa-apa'

    25 comments:

    Frodo Baggins said...

    nanti kene batu karang .. bahaya
    ehkekekekke ~ mana boleh tahan2
    jalann terosssssssssss


    >>_____<<

    Yunus Badawi said...

    Kalau nampak apa-apa aku syak ko mesti ambik gambar nak masukkan blog hehehe

    bujal X said...

    terdesak tu~~~kalau simpan ble jadi batu karang tahu!he~~nanti sampai stesen minyak dia basuh la tu~~

    Kancilbiru said...

    takkan hang nak suruh dia kencing dalam keta...

    tak tahan dah ni cek oiii...ekekee

    gadisBunga™ said...

    sebab tu dia kene sediakan botol dalam kete...

    euwwww~

    sahromnasrudin said...

    wah!!!! ada kamera tak...takut terakam je hahahahaha

    Nur Hanani said...

    hahaha kelakar..bukan gelojoh. Dah tak menahan.. :D

    Entri Terkini: Penjawat awam ramai yang muflis??

    Relevan said...

    Lelaki tetap hebat..haha!

    sitinaminah02 said...

    frodo baggins - sabo sikit je, depan tu ada stesen minyakk.. boleh jalan teross dan basuh skli. kahkakah


    YB - haha. jahatnya YB.

    ♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

    aduhai..kenapa la lelaki suke wat aksi yang macam tu ? huhuh


    127 HOURS

    sitinaminah02 said...

    bujal - sikit je lagi nak sampai stesen minyak. gelojoh ar tu. haha.


    kak KB - eee.. stesen minyak dah terbentang2, nampak bumbung dah. tapi mgkin dh nak terkucil sgt2 kan. haha

    sitinaminah02 said...

    GB - lelaki takpe lahhh.. haha.


    sahrom - merepek! hahaha

    azieazah said...

    Hehehehehe..

    mula mula baca pun suspens gak, ingatkan lelaki tu colek pompuan dan gelojoh nak rogol cepat-cepat. Alahai..

    hikhikhikhik!

    Dr K said...

    hahaha..GC telah men skodeng lelaki qada hajat!!!

    one2paii said...

    hah..kalo lu nampak pun gua yakin lu mmg dah tahu..n saja wat2 malu tapi masih tengok ..hahah..gua xpercaya lu xnampak ape2..hahah

    HaN WarreN said...

    hahahah kalo hang namapk pun ade beza ke???

    Anonymous said...

    kalau nampak pun tak luak..haha!

    cik fiza said...

    salam singgah..
    org lelaki suka bwk kete mcm nk langgar org huhuhu~~
    sy kalo tgk yg melaju smcam tu mesti kata kat adik, nk terkencing la tu :P

    Kak Amy said...

    x nampak apa2 sebab x sempat nak skodeng hahahaha....

    Unknown said...

    perghh..nasib baik xnmpk ape2.kalau idakk..ternoda jantan tuh ngan ko.huhuh

    Pala Maldini said...

    tunai hajat.. harus di segerakan.. haha!

    Pnut said...

    ahahahah ingatkan nak beromen tepi jalan.. tak senonoh la jantan tu...

    DeLancrettLurpak said...

    Kenapa pompuan tu nak malu2? Bukan dia yg kencing.. heheheh..


    Pompuan tu baring ke duduk elok aje GC? hehehehe

    HEROICzero said...

    ah rugi kamu!

    takpe lah, bukan rezeki. *tepuk2 bahu*

    Unknown said...

    dah tak tahan sgt dh tu kot..nasib baik tak nampak apa-apa kan..

    Total Pageviews

    My Followers