• News

    11 May, 2011

    HARI PANTUN SEDUNIA

    Tempat lembu meragut rumput.



    pergi ke pekan bersama cik noni,
    nampak cik leha dating dengan jamal,
    hajat di hati nak balun nasik lemak pagi ni,
    apa kan daya orang tak jual.


    anak kucing menggesel-gesel,
    sarapan pagi dengan roti telorrr,
    alamatnya singgah Shell,
    beli roti lorrr.


    pakai baju singkat nampak pusat,
    memang sah nak tiru gaya J.Lo,
    nak kuat dan sihat,
    makan la roti bersama milo.


    pergi klinik dapat MC,
    lengussss kat tangan ni tak ok2 lagi,
    sampai di sini mari berpantun bersama GC,
    esok2 kita berpantun lagi.


    mat saleh,
    dan hantu kak limah,
    keh.. keh.. keh..
    kah.. kah.. kah..

    17 comments:

    Unknown said...

    saya suka pantun ini
    buat saka suka nak datang lagi

    ngeh ngeh ngeh

    kucingorengemok said...

    satu dua budak bersanggul
    aku rasa gc dah biul

    Ati Masrif said...

    amboi...pantun rock terkini gitu

    mc ke...?


    ^_____~

    bujal X said...

    saya ulang pantun KOG :

    satu dua budak bersanggul
    aku rasa gc dah biul

    haha~~

    kata kila said...

    saya budak baru belajar
    kalau salah tolong ajar

    ok dah.jadi tak pantung aku KAHKAHKAH

    ahmad humairi said...

    Letiss lengusss sampai tesasul,
    Anak arnab mati tak makan,
    Tak baek kata GC biul,
    Tapi gurau boleh jela kann.

    Aleen Aiden said...

    amboih,ape ke hay nye nih!hu3

    HEROICzero said...

    anak kucing anak rimau,
    bila lagi nak sambung?



    oke, pantun dua kerat pun, gua x leh masuk.

    keh3x.


    brekfes ala kadar mcm tu, jangan lupa lunch.

    =)

    Pala Maldini said...

    confirm nko tengah takde benda nak buat la nih..

    sahromnasrudin said...

    pi makan kenduri kat sik..
    sebelum sampai singgah jeniang..
    hang biasa lepak tasik...
    org kata ada hantu siang hehehehehhe

    Anonymous said...

    cik siti main belon
    cuti2 ni mesti GC tengok sinetron

    kan?kan?kan?

    Dr K said...

    Jumpa katak dalam perigi
    Ikan selar si ikan pari
    kalau nak MC lagi..
    Mai sini saya beri..

    :P

    Hantu Kak Limah said...

    keh..keh..keh...gelak lagi...
    keh..keh..keh..asyik gelak lagi....
    sekian......gelak lagi.......

    sitinaminah02 said...

    apa kobondo pantun hgpa semua ni? tak best langsung.. cer buat pantun yg best sikit.. haha

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    Bekfes pagi ni bawak roti
    Lapik dengan kaya dan marjerin daisy
    Sudah kenyang; kenyanglah lagi
    Bila member bagi nasi lemak free...



    cat cilot at at
    hari ni GC sihat ?

    sitinaminah02 said...

    kak reen,

    sy sihat je. sihat sokmo. ;p

    gadisBunga™ said...

    pergi ke pasar naik ketapi,
    ko ni dah kenapa?

    Total Pageviews

    My Followers