• News

    27 January, 2012

    aku terperangkap!

    Berat aku sebelum mengandung 48.5 kilogram

    Berat aku masa dah sarat mengandung 65 kilogram

    Berat Emran masa diberanakkan 2.96 kilogram

    Berat aku sekarang lepas beranak 60 kilogram




    Berat mengandung dengan tak mengadung lebih kurang je???

    Nampak sangat aku terperangkap dalam badan perempuan mengandung!!!!! Arghhhhh...

    21 comments:

    Qaseh Suhaida said...

    hu huuu situasinya sama macam saya...whu waa waaa

    Yunus Badawi said...

    Itu baru sekali mengandung. Kalau lepas 4 - 5 kali.... hehehe

    gadisBunga™ said...

    banyak la ko. abis aku yg tak penah pregnant ni terperangkap dalam badan sapa pulak?

    hahaha!!!!

    ardzmarn said...

    gua syak memang susah nak keluar kalau dah terperangkap.. hanya dengan keazaman yang padu sahaja mampu membolosinya..

    cikpia said...

    takutnya!!!!! ha ha.....

    NAJ HEBAT said...

    aku rindu kau. serius.
    kirimkan salam sentuhan penuh kasih sayang buat anak ya.
    Muah!

    -MsGoodNite- said...

    Mek.. Aku rasa hang memang kena diet kaw-kaw nih... gila berat hang 60kg.. tinggi hang bapa?

    -MsGoodNite- said...

    Lupa nak kabor, templet baru hang ni comey arr :)

    Unknown said...

    yeke...takutnye! :(

    Days said...

    dan aku rase dgn tperangkapnye kau nih.dpt la emran adik baru keh keh keh

    sitinaminah02 said...

    hehe. jom diet!

    sitinaminah02 said...

    hahahaha.itulah pasal.arghhh.. malu dengan mak adam yg selim itu~~

    sitinaminah02 said...

    hahaha. tak dapek akak nak jawab soalan ko ni dik. kih3x~~

    sitinaminah02 said...

    man, kau jangan gitu. kau kena bagi aku semangat, baru la aku boleh selim melim macam dolu2. kih3x~~

    sitinaminah02 said...

    pia, hang kuruih dah. dok takut2 pa plk, perli aku la tu... nyampahssss~~

    sitinaminah02 said...

    baik ibu naj!

    sitinaminah02 said...

    tak payah la nak kira BMI aku. hahaha

    sitinaminah02 said...

    secomel tuannyerrrr kansss?? haha~~

    sitinaminah02 said...

    takut apa? takut gemuk?? ishhh.. jgn takut2.. gemuk kan tandanya bahagia.. puihhh.. haha~~

    sitinaminah02 said...

    days hang jangan nak merepek sangat nah. aku nak bagi kasih sayang yang tidak berbelah bagi kat emran je dulu. haha.

    *nak rehat sat, tak larat weh. hahahah~~

    Cik Anita said...

    ishk.
    skg ni je aku dah 60 berat badan sama dengan ko GC yang tak mengandung! seram wohhhh. kalau dah ngandung mahu x aku jadik kingkongg. serammmm~ haha

    Total Pageviews

    My Followers