• News

    18 January, 2012

    wordless wednesday : makan bantal


    Rambut Emran terpaksa dibotakkan semula sebab makan bantal.
    Maksudnya, rambut naik tak sekata.
    Lebat di depan, tapi tidak dibelakang.
    Bagus la nak, rambut mak makin banyak gugur, rambut anak pulak makin lebat.
    kahkahkah


    Psttt.. Tak sabar nak buat rambut pacak kat Emran. Hahaha.
    Okbai!

    24 comments:

    Dr K said...

    anak saya pun macam tu jugak dulu. makan budak! makan bantal ! hahaha

    sitinaminah02 said...

    eh, awalnya comment. hehe.

    Qaseh Suhaida said...

    mmg kalo dah makan bantal haruslah kena cukur...

    sitinaminah02 said...

    yer, cukur dan cukur.. sian emran nangis sebab kehilangan rambutnya..

    Yunus Badawi said...

    Baru anak sorang rambut GC dah mula gugur ke? Kalau ramai mcmanalah agaknya .... hehehe

    cheqna said...

    makang batal...kami kat ganu punya bahasa la =)

    gadisBunga™ said...

    kalo bagi makan beskut bantal dia nak tak? heheh!!

    sitinaminah02 said...

    abeh botak kepala rasanya.. hahaha..

    sitinaminah02 said...

    org kedah pun kata makan bantal.. hehe

    sitinaminah02 said...

    sedap la weh. dulu kecik2 suka makan. haha

    Hanis Azla said...

    akak pun beberapa botakkan kepala anak sbb cukur bantal tu dulu..

    sitinaminah02 said...

    mula2 takmo cukur, tp cian org asek kena gelak je. pelik sgt, lebat melampau kt depan. blkg takde lgsg. haha

    sahromnasrudin said...

    rambut pacak best..nnti leh jadi aaron aziz tau

    ardzmarn said...

    bantal makan rambut kot..

    sitinaminah02 said...

    kacak gila emran kalau boleh buat rambut pacak! haha

    sitinaminah02 said...

    bantal ada gigi! haha

    asip محمد said...

    apa kelas rambut pacak.. dreadlock lah.. baru bob marley.. kah3

    sitinaminah02 said...

    banyak la, mandi wajib pun tak sah! terus lempang laju2 jugak budak ni

    Kamsiah yusoff said...

    normal la tu..rambut bayi tumbuh tak sekata...biasanya bahagian blkg kepala yg tak tumbuh2...sbb dok terbaring ja kat bantal,kan...

    sitinaminah02 said...

    tengok baby lain ok je. huhu

    Days said...

    pergh tgk tajuk gua ingt emran dh strat nak makan bantan td.gile kental budak cumel nih hehhe

    Hantu Kak Limah said...

    Huhuhu...pipi emran pun gua tgk dh mcm bantal...montelnye...,cute ar.....huhuhuhu

    LYAfrina said...

    comelnyer dia... mmg seusia mcm ni rambut sng makan bantal... nnti bila dh sekata.. msti tpacak la rmbut tu..

    miya said...

    aloloo.. comelnya. gigit bantal 2 balik!!

    Total Pageviews

    My Followers