• News

    05 April, 2013

    MANA LAGI SAKIT??

    Antara tampal gigi, cabut gigi dengan cuci gigi,
    mana lagi sakit??

    Kawan aku cakap, tampal gigi sakit.

    Aku pulak, tampal gigi tak sakit.
    Cabut gigi sakit kot.
    Tengok jarum terus aku rasa nak pitam.

    Ehhh.. Cuci gigi pun sakit lah

    Motif???

    Dah sampai masa nak servis gigi ni.
    Huwarghhh...

    11 comments:

    ♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

    cabut gigi lagi sakit..huhuhu ..tampal gigi nyilu je..-_-"

    NER said...

    cuci gigi paling tak sakit. Cabut paling sakit especially gigi geraham yang hujung sekali. T_T

    outbound malang said...

    nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    Nur A'dawiyah anak-ummi-abie said...

    cabut gg sakit masa cucuk jarum besaq tu ja...dh kebas x sakit dah...then mkn ubat + antibiotik doc bg...insyaallah x sakit...tmpal tu sebab gerun bunyi 'mesin drill' dia tu...hahahaha....cuci gigi sakit skit2 ja...

    "ooh..saya tak sanggup tampal gg.." hahahahaha

    Unknown said...

    cuci gigi tak sakit pon~ :)

    gadisBunga™ said...

    semua sakit!!!

    sitinaminah02 said...

    eeee... sakit lahhh

    sitinaminah02 said...

    hahahhaa... manja!

    sitinaminah02 said...

    eee.. tak sanggup nak kena jarum tu.. tobat ketaq!

    sitinaminah02 said...

    arghhh.. takutnya!!

    sitinaminah02 said...

    haaa kannn.. tambah2 dgr doktor dok korek2 lubang tu... sgt ngilu..

    Total Pageviews

    My Followers