• News

    04 February, 2010

    mamak yang bengang

    salam fr all.. hari selasa lepas, aku dengan kak ina merangkap housemate aku, telah berkunjung ke kedai nasik kandaq makbul, bayan baru yang terletak berhampiran dengan giant.. kami berdua memang pernah beli nasik kat sini, tapi dah lama sangat, rasanya lepas aku & kak ina pi hiking Bukit Jambul aritu..

    nak jadikan cerita, aku pun sibuk lah memilih lauk2 yang memang menggoda selera aku.. tapi kelihatannya mamak itu sangat bengang dengan aksi aku yang asyik menyuruh dia menyedokkan lauk2 tersebut.. haha.. serius muka mamak tu bengang gila..

    sampai turn kak ina, tak de lah banyak songeh sangat kak ina ni, pilih 1 lauk je, makanya mamak ini pun xde lah bengang sangat dengan kak ina.. hal ini menyebabkan, mamak tersebut telah charge makanan kak ina hanya rm4 manakala aku yang telah membuatkan beliau bengang, telah di charge rm8.40.. haha..

    mungkin jugak encik mamak tu charge makanan aku mahal sedikit di sebabkan aku telah memilih lauk2 yg agak super duper delicious.. di sini dapat lah aku rumuskan yang mungkin jugak encik mamak tidak bengang dengan aku, sebaliknya memang harga nasik beserta lauk di situ yang mahal.. apa2 pun, makanan tersebut memang sedap dan aku telah melantak sehingga licin.. burrrppp... alhamdulillah..

    aku harap, lepas ni kak ina boleh belanja aku makan pecal lele lagi kerana tidak adil, hanya beliau saja d belanja oleh kakak2 angkat beliau, iaitu kak step dan kak nomi.. huuhu.. sekian saja berita untuk hari ni, assalamualaikum.

    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers