• News

    08 February, 2010

    Lirik lagu UiTM Di Hatiku

    Wujudmu di sini di tanah anak merdeka 

    Bagai obor ilmu memayungi putera-puterinya 

    Pelopor hidup budaya bangsa, agama negara

    Membentuk akhlak manusia agar jadi sempurna 

    Ku yang melangkah kesini ingin mempelajari 

    Rahsia di muka bumi dengan cara hakiki 

    Tunjukkan aku jalan ilmumu 

    Untukku menuju 

    Destinasi cita-cita negara dan bangsaku

    Majulah bangsa

    Maju negara 

    Berkat usaha jaya MARA 

    Kami berikrar akan berjasa hingga kita berjaya 

    Demi bangsa 

    Watikah yang kumiliki kan ku semat dihati 

    Janji ku pada pertiwi untuk menabur bakti 

    Ku sempurnakan seikhlas hati 

    Membela negara 

    Doa restu ayah bondaku untukmu semua 

    UiTM... Usaha Taqwa Mulia...


    syahdunya nyanyi lagu ni waktu konvo.. huhu.. seksanya nak habis belajar.. tapi time belajar, bukannya nak belajar betul-betul.. banyak main je.. haha... dulu aku selalu buli adik-adik junior nyanyi kuat-kuat waktu minggu orientasi.. almaklumlah, kak faci ni pun suka karaoke.. haha.. lawak gila time tu.. aku lah faci yang paling kecik.. tapi mintak maaf ye, takdak sorang pun yang berani buli aku.. haha.. kecik bukan sebarang kecik, kecik mai dari kola ruman.. haha.. 


    UiTM Di Hatiku



    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers