• News

    24 August, 2010

    HONEYMOON

    Gua sekarang sedang 'berhoneymoon' Jadi lu orang jangan rasa jelous dan sentap!

    'Honeymoon' mana boleh bawak lu orang!! Kacau line saja Jadi, tataplah gambar-gambar bahagia, kononnya gua dalam gambar tersebut kononnya gua lari-lari manja di kejar si dia.. Hahahhaa....





    sekali sekala buat pose comel macam ni, memang boleh jatuh cinta kan??




    Ohhh.. indahnya dunia..




    kayuh beskal bersama-sama si dia. bahagia betul..





    teknik fotografi yang terbaekk...




    mana si dia nih??




    menanti si dia dengan penuh rasa rindu.. serindu.. rindunya..



    6 comments:

    sitinaminah02 said...

    gua bukan honeymoon betul2, tapi sakit tekak gua dah tahap kritikal dah ni. pagi tadi dah amek ubat sebelum masuk kerja, tapi sayang nak buka puasa. jadi harap gua mampu bersabar.

    hanie said...

    ni ape jadah komen entry sendirik laju2 nih..hahahaha

    sahromnasrudin said...

    salam...mak aii..bahayanya pic2 kat atas tue..semuanya nampak yg tak sepatutnya huhuhuuh....

    Linglung said...

    kat malaysia ni mana nak cari kebun mcm dalam gambar kat atas tu? gua nak amik gambar dgn makwe..

    Aleen Aiden said...

    ah gedix!

    ardzmarn said...

    huh.. lu memang pandai pilih gambo..model model russia memang terbaek..


    hahahha....

    Total Pageviews

    My Followers