• News

    26 November, 2019

    Ubat Batuk , Lunch dan Stoking dari China

    Cerita harini. 

    Saja letak dalam ni, tua-tua nanti boleh tengok balik.. hahaha..

    Kat tempat kerja, aku ke in house clinic mintak ubat batuk.

    Keluar lunch dengan kawan-kawan kat Pasar Tani Kekal Lekir. Lauk macam tu RM5.50.

    Sampai dah stoking sekolah anak-anak. Beli 10 pasang teruih. 


    Ubat batuk ni ok, takde bau herba sangat. So untuk orang yang susah makan ubat macam aku, memang OK ubat batuk ni.



    Nasi putih kuih kari ikan, telur masin separuh, ayam goreng rempah, sambal belacan sikit dan sayur bayam. Urmmmm... sedapnyaaaa....



    Beli stoking sampai 10 pasang, tapi masih tak cukup??? Hurmmm.. entah lah labu.

    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers