• News

    22 August, 2010

    KONTES ANJURAN GADIS COMEL

    Dalam dua gambar di bawah ni ada gambar gua. 1 gambar masa gua masih kanak-kanak Ribena, dan 1 lagi gambar masa gua sudah agak remaja. Lu orang boleh teka seorang sekali saja. Pemenang akan dapat reload Maxis / Celcom / Digi. RM 10 cukup lah yerr. Ni macam duit raya jugak lah dari gua untuk lu orang.


    Ni gambar gua masa masih menuntut di Uitm Merbok, Kedah





    Ni gambar gua masa form 1




    ps: sila lah teka woiii yang mana 1 gua... keh3x.

    14 comments:

    MOFASAD said...

    lu???

    kerusi tu kan???

    WakJ Zoner said...

    wak rasa yang paling tinggi sekali kat belakang..Pokok..hahahahaha

    sahromnasrudin said...

    tudung putih..baju purple..sebelah lelaki baju itam tu

    john bert said...

    pic uitm merbok:
    paling kanan paling depan. tudung hitam, baju putih lengan pendek.

    pic form 1:
    barisan paling depan yang duduk. no 3 dari kanan.

    ::cdot the dot:: said...

    gua tak nmpk lu kat 2 gambar tuh..

    sitinaminah02 said...

    mofasad,

    haha. teka betui2 lah jebon!!

    tetttt..anda terkeluar dari kontes ni.! haha.


    wak,

    sangat jahat!!!! menci.. menci.. menci..haha.
    wak pun terkeluar dari kontes ni.haha.

    sitinaminah02 said...

    sahrom,

    haha. ok2, tggu keputusan penuh nanti ye. keh3x.


    john,

    harharhar.ok2, tggu tamat kontes ni ye.kot2 dapat reload free. keh3x.

    sitinaminah02 said...

    cdot,

    haha.gua ada lah dalam dua2 gambar tu.tak tipu punyoooo...haha.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    eleh, soklan tak mencabaq langsung!
    meh nk teka.gambaq kt uitm merbok yg baju grey tudung putih tgh berdiri tu. yg form 1, yg duduk sebelah budak pengawas pakai coat tu.kan?kan?

    kekkekee!

    ardzmarn said...

    tudung pink dan baju pink belang hitam

    sitinaminah02 said...

    kak anis,

    haha.tak mau habaq betui ka tak. harharhar. lawak2. almost correct dah tu.haha.

    jadi tak dapat hadiah.haha.


    ardzman,

    haha.tettttt...tak leh cuba dah. haha.wakakakakakaka.

    Pnut said...

    Maleh teka, sebab kami tak main la pakai prepaid... kami pakai post paid occay.. diulangi..post paid.... pakai prepaid ni budak sekolah je..

    aarghhhhha lariiiiii sebelum kena keji... heeeyyyaaaahhh larriiii kekuat

    sahromnasrudin said...

    salam..cepatla habaq mai sape winnernya...

    sitinaminah02 said...

    kak pnut,

    haipp.mujuq hangpa tak teka, kalo tak jenuh gak nak bagi hadiah. haha.tp kalo hangpa teka betui, kami bagi lemang 2 batang. haha.


    sahrom,

    haha. tak sabaq2 aih. nanti kami habaq kat hangpa sapa pemenang ek. haha. tp rasa macam tak dak pemenang. harharhar.

    Total Pageviews

    My Followers