• News

    21 March, 2011

    3T

    Tembam, tembam pun tomeyyyy

    Laki saya kata saya nampak tomeyyy sekarang

    Ok, saya hepi

    Inilah manisnya alam rumahtangga



    * Saja nak promote kat kawan-kawan yang belum kahwin. Haha.

    28 comments:

    || NaFiRaa || said...

    hehehehe... tomey pon tomey lah.. janji senang hati ookkk..:)

    bujal X said...

    buat hati rasa berbunga~

    Kancilbiru said...

    yeahhh...janji hati senang dong! ekekek

    Kaseh said...

    yeah tomey2..saya nak kawen gakkk

    platipus said...

    ok jeles!

    Relevan said...

    uihs..

    sahromnasrudin said...

    wah!!! senyum sampai ke dagu erk heheheheee

    Frodo Baggins said...

    hahahhahaha ...

    "awak pakai apa pun cantik ..."


    >>___<<

    sitinaminah02 said...

    frodo - lain macam je.... haha

    Yunus Badawi said...

    nak promote biar jadi tembam ke?

    larikksss

    Dr K said...

    tembam berisi ker?

    gadisBunga™ said...

    aku terasa!

    Hanis Azla said...

    kena puji dengan hubby mmg selalu buat kita rasa berbunga2 kan.. seronok benar jdnya..

    Al said...

    janji dpt hupdate ye tak

    haha

    Nur Hanani said...

    orang yang tembam ni lambat nampak tua... :) mak saya selalu cakap cam tu..

    Entri Terkini: Produk HPA untuk rambutku..
    Entri Terkini: Menjahit, satu terapi minda yang baik..

    Pala Maldini said...

    yela.. orang baru kahwin lah katakan.. inai di jari pun belom abis kaler lagi..

    mudah2an 10 tahun lagi.. definasi tembam = comel masih tetap tak berubah...

    :-)

    ardzmarn said...

    tomey tomey pun tembam.. hahaha..




    p/s: sila baca tanpa rasa prejudis.. gua cuma terbalikkan perkataan tu aje..


    p/s2: entah betul ke tak gua guna perkataan prejudis tuh..

    HaN WarreN said...

    Hahahah biasala dah kawin semua naik..muka pun cam belon udara panas...kembang tak hingat dunia lalalalala...tengok cam gua ni langsing je :P

    sitinaminah02 said...

    sapa cakap inai masih ada? haha. dah abeh la.


    * rajin basuh pinggan, maka inai pn cepat luntur. kehkehkeh

    Frodo Baggins said...

    gc ~ mmg ler ada maksud
    kahkahkahkah


    >>___<<

    cikceriacorner said...

    hehehhe..

    ada aku kesah?heheheh

    cikceriacorner said...

    sori ek..GC jgn marah..ehehh..gurau aje..

    sy nak kawen..tp jodoh xsmpai lagik..ehhe

    xpe GC..asalkan awak eppy n senang ati..sy pon eppy jugak..hehehhe

    sitinaminah02 said...

    frodo - ahhh.. jangan merepek.. haha..

    Frodo Baggins said...

    betul ... aku setuju part segeralah menikah ... kah3x? kalau mau cobaa


    yihaaaaa! manissssss

    Mat Sentap said...

    mcm best jeh kawen...hehehehe

    cikpia said...

    aku minat gak kat hadi idola kecil yang TTT tu!!!! he he......

    DeLancrettLurpak said...

    orang kata asalkan bedmate tak de complaint, dan kite rasa confident, tak apa .. kannn?

    Unknown said...

    nak khawin gak ah.

    Total Pageviews

    My Followers