• News

    18 March, 2011

    kemaluan hilang

    Hari ini hari jumaat, kau-kau semua jangan fikir yang lucah-lucah saja Pergi cuci otak kalau asyik fikir yang lucah-lucah, Saya sangat marah

    Entri saya semalam, ada jugak yang fikir lucah
    Tak baik tau......!!

    Yang otak biru, nanti saya cuci otak awak pakai cloroxxxxx

    Eh, semalam awak-awak semua tengok berita tak??
    Kesian, ada mayat bayi dijumpai
    Kalau tak salah saya, di Penang

    Kaki dan tangan serta kemaluan mayat bayi tersebut hilang
    Dipercayai di makan oleh binatang

    Sampai hati manusia yang bertindak kejam macam tu
    Sudahlah engkau lahirkan anak tu tanpa ikatan yang sah

    Engkau buang pulak
    Bayi tu adalah manusia, bukan sampah
    Engkau ingat dia kulit pisang kah, engkau ingat dia tin sardin kah??

    Kejamnya engkau!
    Engkau ni lebih teruk dari vavi
    Vavi pun tak pernah buang anak beliau

    Ok, saya emo
    Saya emo bila ada manusia vangang macam ni
    Saya ada kawan, dia muda dari saya
    Dia ada bela anak angkat, saya kagum dengan beliau

    Tadi saya emo kan, saya nak minum milo
    Bila saya minum milo, saya jadi cool dan sihat dan kuat
    Jom minum milo!

    24 comments:

    Kaseh said...

    uishh pantang betol dgr citer org buang2 bayi nih..vodo vangang vengong mereka2 tu tau,..tau buat anak taktau nak jaga..vongok!

    kucingorengemok said...

    dah tiba masanya kita kuatkuasakan sebat 100x / rejam sampai mati pada penzina

    gadisBunga™ said...

    haritu masa sangkut kat jem kat tanjung karang, aku nampak ada vavi hutan keluar bersiar2 di tepi jalan. hu~

    bujal X said...

    saya sedih~

    Dr K said...

    vavi?
    viva?

    vavi?
    viva?

    tounge twister!

    Hanis Azla said...

    tak bahis2 lg kes mcm ni.. ikut emo kjp mendengarnya..

    cikceriacorner said...

    macam2 sekarang ni..

    milo minum jadik kuat..

    arini saya buat n3 pasal minum milo...heheh

    || NaFiRaa || said...

    urrmmm.. sifat manusia lagi rendah dr binatang skrg nih kan~ x de belas kasihan langsung~ EMO gak!! minum teh ais~

    Saffrina Ropiee said...

    tak habis habis dengan buang bayi. species suka buang bayi ni pun kena cuci dengan cloroxx jugak

    Relevan said...

    Spesis yang tiada kemaluan ini..

    HEROICzero said...

    entah lah. manusia. heh. benda berulang.

    *konklusi yang menarik. keh3x

    Pala Maldini said...

    Penang pun kena buat sekolah macam Melaka.. kot?

    untuk rekod, KP Melaka kata di melaka dah takde kes buang2 ni.. *tabik spring*

    cikpia said...

    aku gagal untuk kaitkan buang bayi dengan air milo..... bley tolong explain dak???

    alin said...

    kesian sgt ngn baby tu.. :(

    sahromnasrudin said...

    vavi tue ape???

    Anonymous said...

    dah tak tau nak komen camane dgn kes2 mcm ni..grrrr

    DeLancrettLurpak said...

    cer ko minum milo dalam tin selama seminggu, bukan setakat kuat, malahh terus jadik gempal!! hehehehehe

    Anonymous said...

    aku rasa cam nak sepak laju2 je dengan pelaku zina ni..kan bagus kalo negara ni bt hudud..moga2 xde jenayah maksiat cmni...emo gaks..tp milo xde..
    -shila aziz-

    sitinaminah02 said...

    alamak.. byknya komeng-komeng.. ada jugak komeng dari akak shila aziz aka anon.. haha..

    milo sedap dan murah (pihak milo, tlg amek sy jadi duta milo)

    sahrom - vavi ialah khinzir

    Kuasai Minda said...

    Aku juga sedih bila mendengar cerita pasal pembuangan bayi ni. Apapun, pasti bayi2 yang dibuang dan meninggal dunia akan terus kekal abadi dan tenang di sana. Mereka akan dimasukkan terus ke syurga tanpa hitungan. Yang akan dihitung adalah ibu dan bapa yang membuang mereka....

    Days said...

    memang skang manusia dh nak same level dgn binatang.ayam pon marah kalo usik anak die.manusia skang stylo je cmpak2 anak.senang kot beranak heh..dem fool! hishh emosi jgk la nih

    Sham said...

    tunggulah hari pembalasan besok kemaluan dia pulak yang hilang...!

    Aleen Aiden said...

    astaga..kesiannya..

    Aleen Aiden said...

    eh jap2,ang bila lagi?keh3

    Total Pageviews

    My Followers