• News

    20 May, 2010

    apa kau rasa?????

    1) Apa korang rasa kalo housemate korang tak penah pegang penyapu?
    Bukan saja2 pegang, maksud aku, sapu sampah lah.. Paham??
    Tak paham, baca sifir siput sekarang jugak....

    2) Apa korang rasa kalo housemate korang tak penah buang sampah?
    Kadang2 korang siap kena pesan, "nanti tolong buang sampah skli ye".Penuh berdiplomasi korang time tu. Yela, nak jaga hati member....

    3) Apa korang rasa kalo housemate korang tak penah sental lantai bilik air @ jamban? Tau berak je.. Geli??? Aku yang tanya pun rasa geli.. Ok2.. Bertukar ke soalan seterusnya...

    4) Korang rasa pelik tak kalo housemate korang hari2 basuh baju, tapi dia takde serbuk pencuci? Tapi, air rendaman baju tu berbuih... Ayat ni poyo sket.. Hehe.. Pelik kan? Apa??? Korang nak cakap air kat rumah tu originally berbuih??
    Meh sini nak sekeh pala sekali..!!

    5) Korang sakit hati tak kalo housemate korang malas nak cuci pinggan beserta mug or sudu dan garfu setelah ia digunakan??? Mula2 korang buat2 rajin, tolong basuh.. Yela, korang kan jenis bertolak ansur... Ceh... Pura2 bertolak ansur ada arrr...

    6) Apa korang rasa kalo korang masak, housemate korang makan. Lepas tu, dia angkat pinggan dia je pi basuh. Korang yang tadi masak, kena sental periuk belanga. Dah la korang yg kuarkan duit beli barang2. Mula2 korang tak kesah, lama2 korang pun tapau & balik makan kat umah. Tak payah masak..!!



    Kalo korang kat situasi macam ni, apa korang rasa?????

    4 comments:

    maiSArah bOuTiQue said...

    weh.. duku skit kpla kawan hg tu.. haha..

    sitinaminah02 said...

    aya,

    duku tu buah k. luku arr,, luku.. aku ulang, luku. haha.

    maiSArah bOuTiQue said...

    ngok ngek la hg ni.. suka ati aku la nak sebut camna.. sekeh hg baru tau..

    sitinaminah02 said...

    ngok ngek ye???

    ok, sumpah aku merajuk selama 45minit 3 saat.!!!

    sila pujuk aku...

    Total Pageviews

    My Followers