• News

    21 October, 2010

    BERUBAH HATI

    Gua dah tak tahan lagi
    Gua rasa, cukuplah selama ni gua bersabar dengan kerenah dia
    Sampai satu tahap, gua memang dah tak sabar


    Selama ni gua memang boleh sabar lagi
    Tapi lama-lama, sabar gua ni dah menipis macam kulit bawang
    Sampai lah semalam bila gua tau hal sebenar


    Apa, ingat gua ni tunggul je??
    Ingat gua ni cop duit???
    Gunung Daik Bercabang Tiga pun, kalau dah tarah selalu, habih jugak!!!


    Tak salah rasanya kalau gua nak berubah hati
    Lantak lah dengan dia
    Gua dah tak kuasa nak teruskan lagi
    Gua lelah


    Selamat tinggal
    Jangan ditangisi kepergian gua
    Cukuplah selama setahun lebih gua bersama dia
    Biarkan gua pergi
    Jauh dari sisi


    ************************************************************************


    Cukuplah selama ni gua bersabar dengan harga barang kat kedai runcit dekat flat gua tinggal tu. Selama ni gua sokong bisnes depa, tapi bila kemarin gua pergi kedai yang jauh sikit tu, gua tengok harga kat kedai yang baru gua pi tu lagi murah!!!!!!


    Gua frust tau tak!!
    Seminggu sekali gua mesti minum air kotak Dutch Lady Gaga tu. Gua pergi beli kat kedai runcit tu harga RM5, tapi kemarin gua pergi kedai lain, harga RM 3.90.
    Bayangkan dah berapa banyak kedai yang selalu gua pergi tu dah untung. Beza singgit sekupang okeh. Singgit sekupang tu kalau gua masukkan dalam tabung buluh, dah cukup rasanya duit gua sekarang nak beli tiket pergi tengok teater muzikal Tun Dr. Mahathir.


    Gua dah berubah hati. Berjauh hati jugak.
    Lepas ni gua tak mau beli air kotak Dutch Lady kat situ lagi.



    Memang relevan untuk gua berubah hati kan???



    

    56 comments:

    platipus said...

    ingat kan berubah hati apa la tadi

    sahromnasrudin said...

    aku ingat ko nak benti kjer tadi..mane le tau ada yang bayar gali lagi mahal hahahah

    Anonymous said...

    hehe igt kan berubah hati pasai apa la td... bole aja... 'customer is always right (^^) ~

    sitinaminah02 said...

    @platipus,

    ingatkan apa platipus oii.. haha..

    sitinaminah02 said...

    @sahrom,

    kalo dapat good offer, better pi kan. tp bukan pasal nak berenti keja pun. haha.

    sitinaminah02 said...

    @manje,

    hehe. kita memang selalu right, depa selalu wrong.

    hehe.

    ahmad humairi said...

    salam,

    jangan tengok harga susu daklidi tuje...bandingkan juga yang lain-lain...pastu sukati ko lah nak berubah ati....aku sokong tapi jangan suka berubah hati sesuka hati.

    crayon said...

    hahaha..kena tipu la ni ek?
    ape lg, kasi santet la tokey kedai to..simbah cat pun ok..

    Cik Anita said...

    haha.ingt berubah apa la td. suspen betul. Ok dibenarkan berubah! semoga cepat kaya. :)

    mun said...

    haha..ingatkan apa la td.. bagus2... biar jauh kaki melangkah..asalkan..dapatkan harga yg murah...

    hamzah ian said...

    wahai gadis comel...

    Relevan said...

    Memang relevan untuk gua berubah hati kan???

    * yer..memang relevan..!

    Pala Maldini said...

    huiihhh.. itu boleh komplen kat KPDNKK atau tribunal pengguna.. melampau harganya..

    Tijah said...

    kannn? susu dashledi tu aku takkan beli kat petrol pam atau 7-11. bapak mahal diorang tekan. baik pi kedai runcit biasa.

    Mario said...

    kedai tu kat mana?mahalnya la dia jual....

    Aleen Aiden said...

    same mcm aku.aku beli cekelat mentos die bantai harga 1.60 kat kedai d stesen lrt berhampiran anda,skali aku tgk kat kedai biasa,harga sehengget je pon.giler markup lebey 60% d ctu!!

    cikpia said...

    chettt!! entry yang sangat kuang hajar kerana telah berjaya mengencing aku,....

    baru jer aku pasang plan nak ngorat si fazlan......... he he......

    sitinaminah02 said...

    @cikgu humairi,

    dh buat perbandingan harga ternyata sgt merugikan.

    sitinaminah02 said...

    @crayon,

    simbah cat? ok, jom teman aku. biar sama2 masuk jailed kalo tertangkap. haha.

    Yunus Badawi said...

    Kalau lu minum air yg bancuh sendiri lagi jimat. Bukan setakat teater Tun Mahathir lu boleh tengok, lu boleh beli handbag LV jugak gua rasa hehehe

    sitinaminah02 said...

    @anitadahahs,

    kenapa, igt berubah apa? hehe.

    macam ler buleh kaya kalo simpan singgit sekupang dalam tabung tiap2 hari. haha.

    sitinaminah02 said...

    @cik moon,

    duit tu lepas utk beli choki-choki kan?? hahah.

    Aida Azryn said...

    Fuyoooo~ Ducth lady gaga tuuuuuuu~ ;p

    gadisBunga™ said...

    byk beza tu. apa daaa!

    Days said...

    len kali minum kacip fatimah je setel

    sitinaminah02 said...

    @hamzah ian,

    manja pulak bila lu komen macam gitu hamzah oi. bikin gau jatuh cinta sama lu.

    ohhhh

    sitinaminah02 said...

    @relevan,

    terima kasih encik relevan kerana memberi komen yang relevan.

    sitinaminah02 said...

    @pala maldini,

    siyesli selama ni tak sedar yg harga kt kedai tu jauh lebih mahal dr tmpt lain.

    hihi.

    sitinaminah02 said...

    @kak tijah,

    itu ler pasal. beza singgit sekupang tu kak oii. buleh buat macam2 dah tu. bak kata budak2, buleh beli choki2.

    sitinaminah02 said...

    @mario,

    penang ni haaa.. mahal kan.. cuba survey tmpt lu harga berapa

    sitinaminah02 said...

    @aleen,

    gila vavi nak cepat kaya meraka nih. ang tak pe nam kupang je, aku singgit sekupang. huhuhuh. baik aku bagi kat ang je singgit tu.

    sitinaminah02 said...

    @sofia,

    aku kencing tang mana? ada bau haghing tak? haha.

    ngorat lah dia, kot2 dia mau layan. haha.

    sitinaminah02 said...

    @YB,

    haha. tak payah handbag LV YB oii, sy pakai beg murah je. simpan duit tu buat modal nak tukar rim.

    keh3x.

    sitinaminah02 said...

    @aida,

    har har har.
    macam lucah lak komen ang ni.

    sitinaminah02 said...

    @GB,

    itu lah. kalo beza takat kupang2 tu tak pe lagi kan

    sitinaminah02 said...

    @days,

    glurrppp.. jom, mari minum bersama aku.. hahaha.. tapi takut jadi terlebih energi lak. hahaha.

    Jef Hadi said...

    relevan habes!!

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    mencekik darah nama tu !!

    mira_nas said...

    saspen sih!..haha.. wajib aku ckp klu cenggini

    wachak said...

    Tajuk N3 siot jerk. wa ingat cam kes awek yg lari tak nak kawen tu ... kui33

    Unknown said...

    ahahha...gila tajuk entry emo semacam haihh...
    gila mahai la sampai singgt lebih dia ambk untg,,kayo omak aihhh..

    one2paii said...

    hoiii..lu nie bikin panas jerk..gua dah panas gila da nie..lu nie dah la nak kawin..wat statement camtuh lak..ishh..bikin susah2 aja

    Anonymous said...

    ingat berubah hati nak tukar keje kat 7E tadi..lalalalala..

    || NaFiRaa || said...

    uihhh~ bikin saspender jekkk! ingat ape kes tadi~ nampaknye hang kena banjer tokey kedai mahal minum susu dutch lady laaa... kasi gempak sket!!!

    Aujinz said...

    Dulu minum susu tue gak..tapi kendian tukar ke Marigold HL. Mahal sikit tapi rasa dier lagi sedap..

    BonekadalamChermin said...

    ahahaha

    setuju!

    SGT RELEVEN!

    ye yeah~ \m/

    ~Nur Zulaiha~ said...

    wahhh,, wa pon minat air 2...
    lu kan.. ska tiru wa kan...

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

    belikan saja di hati yang baru..set nama kamu saja di situ

    ::cdot the dot:: said...

    huh!! hengat ko napa tadi..

    kata kila said...

    pg perak tak habaq kan.bagus bagus

    Carnation said...

    gua ada 2 tiket free muzikal Tun M

    mieraaaa said...

    heheh2, ingat berubah hati kat sapa ,ahaks ;)

    Fnd Rocka said...

    Sikit lg nak tertampar muka kamu

    sitinaminah02 said...

    @sastraboy: sgt relevan kan.. hihi..


    @azrina: betui tu. boleh boikot je kedai tu lepas ni.


    @amira: saspen tang mana? haha.


    @wachak: haha. kalo gua lari tak mo kawin, nanti gua mesti kena kejar balik dgn bakal laki gua. haha.


    @echah mahsuri: emo ker? kih3x.
    itu ar, nak boikot ker tak kedai tu? hahah.


    @one2paii: rilek la bro. gua citer psl susu dashledi je kan. haha.


    @MDT: gaji kat 7E mahal tak? kalo mahal, nak je apply. hihi.


    @kak nafira: suspender takper, jangan spender. haha.

    sitinaminah02 said...

    @aujinz: kalo mahal, takmo lah.kalo murah, nak lah. hehe.


    @bonekadalamcermin: jom kita boikot kedai tu.. oh yeahhhh...


    @NZ: banyak la ang punya tiru! ang tu adik, aku ni kak. ang la tiru aku! apadaa...


    @brutalsolo: hmmm...


    @cdot cyg: hehe. mana ada pape. aku ok je. ;p


    @kila: aku takde nombor fon ko. aikk..camne tau??


    @six september: tipuuuuu... tak caya langsung!! uwekkk....

    sitinaminah02 said...

    @miera; hmmm.. nak berubah hati kat sapa lak?? hehe. tak, tetap setia. keh3x.


    @fndrocka: kenapa nakt tampar muka sy? huhuhuh...

    Total Pageviews

    My Followers