• News

    04 March, 2013

    ANAK DARA KU - NUR AMNA SAFIYA

    Nak kenalkan anak dara aku, sekarang dah genap 2 bulan. Lahir 2 Januari 2013 dengan berat 2.94kg di Hospital Seri Manjung, Perak.


    Tak sangka aku dah ada 2 orang anak. Hahaha.
    Semoga jadi anak yang solehah ye sayang. 
    Mama sayang Amna dengan abang Emran yang kacak ittew. Hihi.
     



     Amna baru balik dari klinik, masa ni kena pi check jaundice.
    Posing dalam kereta, atas ribaan mama. hihi.


     

    Amna asyik tidoooo.... zzzzzzzz..........




    Dah botak. 




    Gambar seksi sikit, so terpaksa cover. Muka amna garang, macam lelaki pun ada.
    Merenung masa depan. Masa ni dah balik berpantang kat Kedah.
     



    Amna tidur dengan nyenyaknya. Pakai stoking sin chan abang.

    6 comments:

    Jujubabes said...

    alahai amna ..anak perak aman jaya rupenye :) ..selamat lahir ke dunie ni ye ..semoge jadi anak yg solehah ..

    || NaFiRaa || said...

    baru dapat tengok haaa...
    lamanye nak kena tunggu~

    ardzmarn said...

    kejap je dah ada sepasang.. rasanya baru itu ari gua pergi kenduri lu.. hahaha.. gebu betoi pipi amna.. geram nengok..

    sitinaminah02 said...

    gebu macam mama dia laaa... kah3x

    sitinaminah02 said...

    dah macam anak artis pulak.. hahaha..

    Anonymous said...

    tahniah GC walaupun lambat wish..hakak tertinggal ketapi barang..hewhew..

    -MDT-

    Total Pageviews

    My Followers