• News

    01 March, 2011

    2 hari 2 malam


    Aku suka layan cite ni. Rugi betul zaman aku kecik-kecik dulu takdak cite kartun ni.



    2 hari 2 malam ni bukan rancangan cuti-cuti Malaysia
    2 hari 2 malam ni bukan jugak rancangan makan-makan
    2 hari 2 malam ni bukan plan nak pergi honeymoon. Keh3x

    Tapi saja nak kabo
    2 hari 2 malam aku makan laksa
    Ahad pagi buat, pagi petang siang malam aku melantak laksa
    Sampai ke malam semalam
    Hebat jugak perut aku nih
    Jenis taktau jemu mengkedarah laksa

    Almaklumlah, benda sedap kan
    Kahkahkah.. Larikssss...
    Nanti ada orang kata aku perasan...


    * Sendiri buat, sendiri makan. MR. GC takdak, pergi bertugas menjaga keamanan negara. Tetiba fefeeling nak nyanyi lagu 'Perwira.. Engkaulah harapan bangsa untuk pergi berjuang'. Haha.

    28 comments:

    bujal X said...

    berapa jenis laksa masuk perut? haha~~

    gadisBunga™ said...

    jom nyanyi..inilah barisan kita! huhu~

    aku penah diet dgn makan laksa asam je sebulan. turun banyak babe!!

    Pala Maldini said...

    "ini lah barisan kita, yang ikhlas berjuang..

    siap sedia berkorban untuk ibu dan bini.."

    hehehe...

    NAJ HEBAT said...

    ah ha..

    meh la..

    nyanyi bersama.

    perwira~~ dikaulah harapan bangsa.

    || NaFiRaa || said...

    tak pe~ janji perut kenyang!! laksa pon sodap~

    alien said...

    diet laksa~
    cam bess..
    nak try ah

    kucingorengemok said...

    ko nak cite pasal kartun ke? pasal laksa ke? atau pasal keamanan negara?

    Yunus Badawi said...

    Berapa paket awak buat laksa tu? Kalau dekat patutnya awak hantar sikit kat saya ni ngeeee

    kata kila said...

    makan laksa tak ajak!!!!

    Anonymous said...

    perghhh..terus lapa

    Dr K said...

    laksa penang ka, laksa johor?
    kalau penang, bleh layan makan byk kali..kalau johor, mau sakit perut...ahaha

    sahromnasrudin said...

    hari nie hari tentera kan??? ko tak cuti ke???

    sitinaminah02 said...

    bujal,

    1 jenis je. laksa kedah. laksa negeri lain tak berapa nak in. hohoh

    sitinaminah02 said...

    GB,

    aku bukan on diet lah. tapi aku mmg suka makan laksa. kalo dah makan laksa, x makan nasik pun takpa. haha.


    pala maldini,

    kah3x. berkorban lah wahai tentera2 sekalian utk anak2 dan binimu. keh3x.

    sitinaminah02 said...

    naj hebat,

    wahhhh..not bad la suara..boleh kita try mentor musim seterusnya.haha


    kak nafira,

    perot sgt kenyang sampai buncit. hahaha

    sitinaminah02 said...

    alien,

    eh,mana ada diet plak. tak diet lah. hihi.


    KOG,

    aku ni versatailll. sume benda aku nak cite. wahahaha.

    sitinaminah02 said...

    YB,

    kalo dekat, dah lama sy roger YB datang rumah, pekena laksa kedah. keh3x.

    kila,

    kah3x. takut ang detingggg.

    sitinaminah02 said...

    mahfudzah,

    haha. p la makan.


    daddy ziyyad,

    bukan, laksa kedah hokeyyy. laksa kedah lagi mantop. haha.

    sitinaminah02 said...

    sahrom,

    hari ni hari tentera darat lah, Mr. GC bukan tentera darat. lagipun, apa kena mengena kalo hari tentera, aku dpt cuti? keh3x

    diya jamal said...

    bagus.. saya xmkn laksa. haha

    Hanis Azla said...

    klu masak makanan sedap mmg selagi tak habis selagi tu dok hadap kan.. mmg tak jemu..

    Al said...

    cianya dia kne tinggal...huhu

    Sham said...

    kekanda di medan perang...
    adinda di medan seni...
    sama2 berjuang...sama2 berbakti...
    pada ibu pertiwi...
    cite apa tu ek...?

    azieazah said...

    Laksa? Laksa?

    ohhh my paberet too!

    HEROICzero said...

    auu~ mula lapar. laksa laksa laksa.

    *x penah tgok spongebob duh. T__________T

    Mak Su said...

    maksu pun still layan sepanbob, join dgn w, sambil lyn2, sambl makan laksa... heaven :)

    HaN WarreN said...

    hahahah kan aku dah kata hang ni kuat melantak....jangan sampai bila MR GC balik umah nanti dia terperan jat tengok hang cam belon udara panas plak :P

    azieazah said...

    Kak Azie suka laksa! Suka sangatttt...!

    Tak ajak punnnn.. wuaaaaaaaa

    Total Pageviews

    My Followers