• News

    18 June, 2010

    Ada berani??

    Haiiii...
    Nama saya Marilyn Monroe
    Saya dah tua, dah 85 tahun dah
    Tapi, badan saya masih sihat dan taff
    Untuk dapatkan badan yang sihat dan taff seperti saya, adik-adik kena banyak melakukan senaman
    Makanan kena pantang
    Tak boleh bedal je
    Kepsi pun adik-adik kena elakkan
    Mekdi pun sama


    Kalau ajak adik-adik semua jogging 5 round kat stadium Bukit Jalil tu, agak-agak sapa boleh menang ek?

    Ok, ni gambar saya tengak eksesais..
    Maaf ye, saya pakai seluar kecik waktu ni..
    Hehe..


    2 comments:

    Umi Nazrah said...

    wei sampai ati ang expose gmbr toknek ang :P

    sitinaminah02 said...

    haha..

    toknek aku ka? ish3x.. itu marilyn monroe okeh.. toknek aku nama Tok Ngu.. haha..

    Total Pageviews

    My Followers