• News

    17 June, 2010

    Lapar itu seperti hingus yang meleleh ketika selsema, tak dapat di tahan

    Tajuk tak ada kena mengena.


    1) Dua hari mengadap keja yang sama. Bosan. Mata jadi penat. Otak jadi berat.



    2) Serius, saat ni aku terasa nak makan cucuq jagung panas-panas. Sedapnya... Sangat-sangat (bukan sangap-sangap) teringin nak makan cucuq jagung panas-panas. Mari kita sama-sama membayangkan cucuq jagung di atas sepiring pinggan Vantage. Asap berkepul-kepul. Masih panas dan sangat mengujakan. Korang pegang, ushhhh... Panas. Sabar.. Tunggu bagi sejuk sikit. Ok, cuba pegang sekali lagi. Masih panas, tapi kalau telan, anak tekak takkan melecur. Jangan lupa baca doa makan.



    3) Balik kerja nak menapak ke kedai makan. Nak beli tomyam untuk berbuka.



    Selamat berbuka ye kawan-kawan.

    4 comments:

    Umi Nazrah said...

    wei ang dh berapa hari puasa :)

    fndrocka said...

    awat tak bubuh terus gambar makanan kat sini..tak payah nak imajin lebih2 dah.hjoho

    Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

    JulaJuliet said...

    puasa yang menyeronokkan..
    tgh2 tahan lapar, kua gambar beger McD..T_T

    sitinaminah02 said...

    nazra,
    baru 4 hari. hehe. ganti sekali. haha.


    fndrocka,
    amboi hang.igt makan ja noh. hehe.


    chumeley,
    puasa2 ni, sume benda nampak sedap kan? hehe.

    Total Pageviews

    My Followers