• News

    17 August, 2010

    CELUPAR

    Masing-masing ada pendapat sendiri 

    Pendapat yang mungkin sama dengan pendapat orang lain 

    Dan mungkin jugak berbeza 

    Apa jua pendapat aku kira Jangan sampai menjatuhkan agama 

    Jangan sampai kau hina poligami 

    Poligami itu sunnah Rasulullah ps: aku terbaca entri seorang blogger ni, dan aku rasa, dia sangat buta agama. 

    Maaf.

    17 comments:

    WakJ Zoner said...

    salam..

    Ntah apa2 je blog tu..follower punya ramai..tp syg tuan blog otak kemetot.

    Aleen Aiden said...

    err..xtau cite sebena.tp org yg salahgunekan poligami memang bwat aku hangen.kawen pandai,tp blaku adil xreti.haih!

    Kancilbiru said...

    ni kenapa pulak masuk bab poligami2 ni...bak sini nak baca sikit...ekekeke

    ~cik tiram~ said...

    betul...poligami tu pun leh jadi mekanisme penyelesaian masalah...
    :)

    sitinaminah02 said...

    wak-dh baca ek entri blogger ni? semoga dia sedar apa yg dia tulis.


    aleen-bacalah dlu blog beliau.


    kak KB-dah baca blom blog beliau?


    cik tiram-org kita memang salah gunakan poligami tp jgn burukkn poligami, coz ini sunnah Rasullullah. yang salahnya kita ni.

    MOFASAD said...

    :)

    Afique Zainuddin Ahmad said...

    dah la dia guna kata ganti nama diri 'gwa'..i mean..watehiilll!! ..tak cool langsung..gua jugak yang cool..kan?kan?

    Hellioz said...

    ptut la byk referrer dari lu.
    gyahahahah~

    xpe2...
    jgn butthurt lebey2...
    maybe blog ni http://obefiend.blogspot.com/2010/07/outlawing-polygamy-among-muslims-2.html mampu buat lu lagi butthurt.

    All hail serbanistas!!!
    gyahahahahhaahh~

    sahromnasrudin said...

    salam cik gadis comel..maaf dipinta jika komen saya mengguris hati dan perasaan cik gadis comel..semoga cik gadis comel ceria2 dan sihat2 selalu..semoga cik gadis comel terus berblogging dengan jayanya ..selamat berpuasa dari saya...

    razman said...

    setuju. lagipun tak ada kaitan isu buang bayi dengan poligami. kita bercakap pasal blog yg sama kan? jgn salah dah la. haha

    sitinaminah02 said...

    mofasad- ;p


    stiffler-lu memang cool, ice cool. keh3x.


    hellioz-tolong promote n up trafik lu beb.


    sahrom-mekacih. ;p


    razman-biar kita menulis benda yg nampak kita bodoh dan biar org kata kita cetek ilmu tapi jangan sampai menghina agama.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    dah baca,and tgk org komen2...harap2 dia tersedar yg dia telah menghina agama.

    p/s:slalu blog yg outspoken ni,ramai org hurung.baca obeyfiend pon sama.

    Linglung said...

    btol gua setuju. ada benda yg kalau kita xmampu nak buat atau xboleh nak buat, jgn hina , jgn condemn

    sitinaminah02 said...

    kak anis-mungkin dia tak sedar. tengok, dia sendiri realize yg sy posting psl dia kat sini.



    linglung-ntah la weh. dia menulis sesedap rasa je. hope dia sedar.

    Rozita said...

    kalau ada yg boleh berpoligami mcm Rasulullah..ok ler.

    Anonymous said...

    dia tak hina poligami..tapi dia hina poligami kat Malaysia. tak betul ke orang msia ni kalau poligami bukan atas dasar nafsu?

    Anonymous said...

    Dia hina poligami..tengok gambar bendera blog dia..ada lambang mata dajal, mata yahudi..aku rasa dia ni geng-geng iluminati..jaga-jaga baca blog macam ni..cara halus nak hina Islam..cara halus nak jajah pemikiran orang Islam Malaysia supaya benci poligami..poligami dihalalkan bukan haram..hati-hati beri komen hukum poligami..Halal tetap halal..haram tetap haram..

    Total Pageviews

    My Followers