• News

    18 August, 2010

    SALLEH GREGOR SAMSA

    Memperkenalkan, Salleh Gregor Samsa
    Mamat terglamer saat ini
    Yang bijak dalam mendraft kitab baru
    Yang mahu menandingi kehebatan Al-Quran barangkali

    Salleh Gregor Samsa
    Apa agama mu?
    Tiada?
    Ohh ya..
    Betul juga
    Kamu mahu cipta agama baru
    Yang tak perlu berpuasa kan?

    Salleh Gregor Samsa
    Semoga kamu bahagia dengan agama ciptaanmu







    Kawan-kawan Salleh Gregor Samsa

    Gambar: Sumber email

    11 comments:

    Unknown said...

    apa kena mengena salleh gregor samsa dgn gambar itu?

    aNiS tHe BumbleBee said...

    aritu bukak blog dia,kusut tol.skang ni dia dah privatekan dah..huhu!

    sitinaminah02 said...

    JIMI-tu kawan2 salleh lah.


    KAK ANIS-ohhh..dah try buka ek? dia takut kot? tapi dalam FB bukan main lantang lagi.

    sahromnasrudin said...

    salam..biarlah dia dgn labu2nya..semoga kita tak tergolong dalam insan yang lagha....

    Umi Nazrah said...

    manusia ada macam2..

    sitinaminah02 said...

    SAHROM,

    yup, biaq la dia terjun tiruk bersama labu2nya.


    NAZRA,

    macam2 ada.

    john bert said...

    budak2 baru nak up. rasa diri dah cukup hebat.

    sitinaminah02 said...

    JOHN,

    betul arr cakap lu mafia. gua setuju banget.

    Linglung said...

    macam cilake punya budak..dah xnak puasa tu xpyh la nak kutuk2 maki2...mati lagi baik setan2 ni

    sitinaminah02 said...

    Linglung,

    weh, dia mau buat kitab sendiri beb. rasa mau baca jugak setakat mana knowledge budak ni.

    Anonymous said...

    sekor2 muka pecah. doa2 jelah diorg cepat dapat hidayah..

    Total Pageviews

    My Followers