• News

    28 October, 2010

    TULUNG.. TULUNG.. HELP.. HELP

    Wahai Abang-abang Supermen dan Kakak-kakak Superwomen di luar sana
    Sudi lah kiranya menolong adik yang comel ni
    Sangat-sangat memerlukan bantuan dan jasa baik anda semua


    Adik yang comel sebenarnya nak cari rumah sewa
    Tapi tak dapat lagi
    Yang ada tu, mahal sangat lah
    Sewa RM 400


    Kalau boleh, adik yang comel nak cari rumah yang murah sikit


    Adik yang comel nak cari rumah sewa kat kawasan Lumut / Manjung / Sitiawan
    Kalau abang-abang dan kakak-kakak semua ada sedara mara yang tinggal dekat 3 kawasan ni
    Tolong la tanya kan ek


    Membantu orang yang dalam kesusahan tu kan besar ganjarannya
    Jadi, tak mau ka ganjaran yang besar ni?????


    Sekian,
    Terima kasih.
    Ikhlas dari adik yang comel.

    43 comments:

    Kancilbiru said...

    ok esok kak inform kan ya....sebab adik dulu penah dok area manjung..kot2 dia ada contact..

    Mak Su said...

    tadi ada nmpk rumah kedai utk disewa kat ceras bt 11...atas kedai mamak, senang nak order megi goreng :)

    hanie said...

    ada...rumah free..tak payah bayor..
    nak tak..?nak tak?

    sitinaminah02 said...

    @Kak KB,

    thanks tau kak KB. harap2 ada. amin.

    sitinaminah02 said...

    @Mak Su,

    Ceras Batu 11 ni kat area mana lak ni mak su? tipu ek?

    || NaFiRaa || said...

    oohhh.. rm400 tu mahal eh.. kalo kat shah alam dah murah tu.. muehehe.. x dapat lah nak tolong.. area manjung pon sis x pernah jejak lagi...kikiki

    sitinaminah02 said...

    @kak cho,

    hang jangan main2 kak cho. aku serius ni. kang malam ni aku curik jenudin kang.

    sitinaminah02 said...

    @kak nafira,

    tu lah. 400 tu mahey sangat. kalo boleh nak cari yg lagi murah. huhu.

    Mario said...

    cuba ko g kat kem tldm lumut...ada byk kosong rasanya...

    sahromnasrudin said...

    nanti aku riki member aku kat manjung..dia kjer cane..ari tue baru jumpe kat kursus..pe2hal aku emel ko kalau ada perkembangan positif ya...

    sitinaminah02 said...

    @mario,

    ko suruh aku cari rumah yg kuarters tldm tu ek?

    hahaha.

    sitinaminah02 said...

    @sahrom,

    wokeh, roger & out!!

    thanks ya fr yr concern.

    Aujinz said...

    rumah takdak...bilik kosong ada laa.. mau ka?..

    Tijah said...

    akak xleh tolong dik. lumut bukan kawasan akak. akak kan adun senawang. kihkihkih

    akuorangAjam said...

    saya Followers awak dan masih baru
    perkenalkan saya

    sitinaminah02 said...

    @aujinz,

    lempang mau?

    sitinaminah02 said...

    @akak tijah,

    cisss..adun senawang lak. yolah2..

    sitinaminah02 said...

    @aku berbangsa ajam,

    selamat datang. hehe.

    gadisBunga™ said...

    ada umah ni. kat rawang. sewa guwe bagi 350 ja. mau? ngeee

    sitinaminah02 said...

    @gadisBunga,

    haha.tak baik tau.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    cik abang hg xkan xdak kontek kut org2 kt lumut?

    cikpia said...

    aku dok manjung. tapi aku tamau habaq sebab aku belagak..... muahahahhahahahah!!!!!

    sitinaminah02 said...

    @kak anis,

    bukan ni ayat kat YM ka? haha.

    sitinaminah02 said...

    @pia,

    hang memang berlagak!! tak pa!! tak mo kawan.



    sob.. sob.. sob..

    one2paii said...

    ada bai..ado 1..kat pekan kohboi..masuk sekali 20 sen jerk..siap dapat tisu..gua bg lu free jerk kalo gua tuan umah..cian kat lu bai..kawan2 nya harga..umah sewa gua tuh

    sitinaminah02 said...

    @one2paii,

    macam nak bagi kaki je kat lu nih.

    one2paii said...

    dari bg kaki..bek gua tampor ibu jari kaki lu..jum ar tgl kat umah sewa gua tuh..leh la..gua da adjust tuh..aircond..carpet merah..air terjun siap pasang ag..semua untuk lu..adiah gua pada kawan bek gua nie..terima jerk la

    sitinaminah02 said...

    @one2paii,

    macam setan!! i hate u. hahaha.

    Cik Anita said...

    dah jumpa ke umah sewa?Nita boleh tolong kalau nak..nk rumah kampung ke rumah taman?

    Relevan said...

    Ada ada..rumah kome memang kosong sewa RM200 jer.. tapi kat Temerloh Pahang..!

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

    jangan risau banyak rumah yang kosong dan murah kat sana

    Unknown said...

    umh sewo klate xse ko?heee,,,

    sitinaminah02 said...

    @nita,

    thanks ye yang. nnti dapat upah roti canai. hehe.

    sitinaminah02 said...

    @relevan,

    haha. hampeh je.

    sitinaminah02 said...

    @brutalsolo,

    lololo. sampai skrg tak dapat rumah lg. huhu.

    sitinaminah02 said...

    @echah,

    haha. tokse la kawe.

    Anonymous said...

    Aslmkm.
    Kena minta jasa baik orang Lumut/Sitiawan/Manjung atau yg familiar dengan kawasan itu la ... lebih relevan kan?

    Anonymous said...

    Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

    Linglung said...

    kwn gua ade berasal dr manjung..tp dia stadi kat melaka..so gua tak rasa dia tahu pasal umah sewa kat sana..hehe

    sitinaminah02 said...

    @Kak G,

    hehe. dah mintak tolong dah. hope ada yg sudi membantu.

    sitinaminah02 said...

    @Linglung,

    kawan laki ker pmpuan? kem salam ye kalo laki. kalo pompuan,tak payah. haha.

    awek cung said...

    RM400 tue murah dah sebenarnya...cari area taman samudera..kalau bernasib baik glier dpt la yg murah..silap3 lagi mahal drpd tue

    hayati said...

    cari kat fasa 3a..kat situ rasanya murah skit berbanding yg lain.

    Total Pageviews

    My Followers