• News

    04 November, 2010

    Yang Hitam Manis Pandang Tak Jemu, Pandang Tak Jemu

    Hitam manis, yang hitam manis
    Pandang tak jemu, pandang tak jemu...


    Oh yeahh.. Gua lah tu.. Lagu tu cerita pasal gua..Gua kan hitam manis, jadi kalau pandang memang takkan rasa jemu.. Hahaha.. Sekali pandang, rasa rindu.. Dua kali pandang, terasa sayang.. Ini kan pulak kalau hari-hari pandang gua.. Boleh jatuh cinta tau.. Kahkahkah..

    Untung kulit hitam manis ni.. Tengok, special woo.. Sampai ada yang sudi buat lagu dan nyanyi lagi.. Auwww,, Serius gua shy-shy cat.. Tak payah lah kagum sangat dengan kulit hitam manis gua ni.. Gua tau gua comel, tapi jangan puji lebih-lebih, nanti gua terasa kembang sebanyak 3 inci pada lubang hidung gua.. Ohhhh...

    Orang yang kulit putih, ada ker lagu pasal lu orang? Hahaha.. Tak apa lah.. Sabar okeh.. Tunggu lah, mana tau Ajai ada buat lagu special untuk lu orang yang putih ni.. Hihi..



    Hitam manis, yang hitam manis
    Pandang tak jemu, pandang tak jemu...lalalalala...

    31 comments:

    Pala Maldini said...

    WE WANT MELAH! WE WANT MELAH! WE WANT MELAH!

    Mario said...

    aa aa eh...lagu putih melepak takde...ekeke adoi...aku kena buat ni...lagu untuk aku takde...ekeke

    gadisBunga™ said...

    i hitam manis. berani cuba pandang2? :p

    Anonymous said...

    melah ke gadis comel nih...

    one2paii said...

    meh luhbang hidung luh jap..gua nak outer ckit..nk betulkan allignment jap..kasi lebar dan kembang..meh mehlah..abg tolongkan..lu lu semua pegang tgn melah..gua nk outer nie jap

    kata kila said...

    yeszaaaaaaaaaaaaaaaaa... tukr nama

    ieda said...

    sedapp lagu nie .. lagu lama nieh
    hitam2 tuu menawan .. kalau putih duk nak marah jer .. mcm cuke .. hehehe

    Relevan said...

    suka hati nampak..!

    sepet said...

    hang dok meroyan apa ni weiyhh?? kejap melah .. kejap gadis chumel. haku tau la hang tengah dok cuak tuh..sabaq na ..



    :D

    sepet said...

    ehhh ... lupa plak nak cakap.
    haku pon hitam manis jugak.

    hitam itu menawan qalbuu ... hokeyy ..


    hehehhe ..

    Unknown said...

    oohh...thnks puji ak..;)

    rara :) said...

    hitam nmpk kemas, hehe

    Days said...

    hitam x manes la tp maskulin hehehe lu maskulin ke der?

    hanafijaafar said...

    yey, gadis comel dtg balik!!!

    wachak said...

    kasi upload pic dekat blog lu. wa nk tengok tang mana manis nyer lu ni ... ahak33

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    adehh..

    mana mau ?

    Melah ke Gadis Comel..

    fenin-fenin...

    Cik Anita said...

    ahaha.
    hidup si gadis hitam manis!!

    Aujinz said...

    Hitam manis laaa besttt!!!

    Tak gelap berjemur..koh koh koh..

    mane Melah?

    sahromnasrudin said...

    melah..dimanakah kau..di jenny yunk ke penang ? huhuhuhuh

    hentakbelipat said...

    tambah straberi lah..baru lagi manis

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

    salam
    gua hitam berkilat

    Carnation said...

    patut lah ramai ja pandang2 aku

    Tijah said...

    gimme 5 melahhhh...

    wa takde la itam sgt tapi sunburn terok. bole la tu kan?

    Fnd Rocka said...

    Aku pun hitam gak..tang rambut.

    Amir Syahir said...

    awak cntik!!!!!!!!

    || NaFiRaa || said...

    hahahahaha... boleh plak cam tuh~ cantik pon cantik lah~

    melah kena tendang plak ke???

    nadia said...

    oyeah!!!

    gadis comel dah wujud balik..
    keh keh keh =D

    Rebelle said...

    alaaaa..
    tak putih, tapi tak hitam manis jugak..
    (T.T)

    HaN WarreN said...

    weiii aku ni hitam legam....ade x lagu untuk aku??

    Anonymous said...

    x itam, tak putih.. :)

    sitinaminah02 said...

    pala maldini - haha. tak kuasa gua dengan melah tu.

    mario - ok, buat la weh. kot2 lagu tu boleh kalahkan lagu hitam manis gua tu. hehe.

    gadis bunga - mostly org utara memang hitam manis kot. hihi. ;p

    manje - which one u prefer? ohhh.. i speak hengelish pulak. haha.

    one2paii - setannnnn!! haha.

    kila - haha. tukar atas permintaan ramai. haha. aku tipu!!

    ieda - awk putih ker itam manis ni? hihih.

    relevan - pasaipa, tak leh nak hepi ka? hihih

    sepet - merepek kah aku?? ohh.. tidak lah. haha.

    sepet lagi - ang hitam manis? rasa macam ang ni hitam ja, manis tarak. haha.

    echah maisuri - haha. puji ko, puji diri aku jugak. 2 in 1. ;p

    rara - hitam takmo lah, nak hitam manis. kalo kulit hitam, tak lawo lak. haha.

    days - lu feminin, gua yg maskulin. haha. maskulin lah sgttt... kohkohkoh.

    hanafijaafar - i know, u miss me rite? kahkahkah.

    wachak - hahaha. JANGAN HARAP!!! hahaha.

    kak azrina - buleh ka nak pakai nama ni sampai ke tua? hahaha.

    anitadahahs - tp ko ni aku nampak bukan hitam manis, tp putih soya. haha. apa aku melalut ni. grrr..

    aujinz - ohh..bijak la jawapan ni.haha. melah sudah berambosss... lalala. haha.

    sahrom - aku nak pakai je nama GC ni sampai aku beranak pinak. amacam? hahaha.

    hentakbelipat - stroberi cicah cekelat ker cicah kicap? alololo.

    brutalsolo - haha. cisss..mcm menggelikan je. hmmmm...

    6 september - haha. macam tak caya ja.

    kak tijah - sila pakai fair & lovely, nescaya anda nampak putih gebusss.. hahah.

    fndrocka - tang rambut ja? haha.

    hiro - pehal skema sgt ni weh? kehkehkeh.

    kak nafira - kali ni taktau la kena tendang ka, kena sepak bontot ka. haha.

    nadia - haha. poyo je. ;p

    rebelle me - abih tu apa, kelabuuu hasapp kah? hahaha.

    hantwo - lagu untuk lu, nnti lah mintak saari amri gubah. ;p

    MDT - MDT masuk kategori putih2 pink gitu. hihi.

    Total Pageviews

    My Followers