• News

    31 January, 2011

    maafkan ai bang

    Assalamualaikum.

    Malam ni abang tak balik kan??
    Ok, abang duty. Ai lupa.

    Ai nak mintak maaf dengan abang. Ai terambik stoking abang. Ai ingatkan stoking hitam ai, rupanya stoking kerja abang. Ai mintak maaf.

    Memang la pelik kalau kaki ai yang ber saiz 4 macam kaki Cinderella ni bila pakai stoking abang yang ber saiz 10 tu. Eh bang, 10 ker 11? Lupa pulak saiz kaki laki sendirik. Ekeekeke.

    Sejuk sangat tempat kerja ai ni bang, pakai baju sejuk saja tak cukup, tetap kena pakai stoking. Kat luar tu, macam salji tengah turun je. Sangat sejuk. Ai ni tak pa lah orang Malaysia tulen, biasa kena panas, jadinya sebab itu ai tak berapa tahan dengan cuaca sejuk macam ni. Tapi yang ai pelik, orang-orang putih kat sini pun tak tahan sejuk jugak. Dekat Finland sana tak ada salji kah???

    Ok bang, nanti ai janji, ai cuci balik stoking abang yang ai guna nih. Serius ai tak sengaja ambik. Maafkan ai abang. Nanti abang balik, ai gorengkan ikan pekasam kegemaran kita tu yang telah dibekalkan oleh mak masa kita balik kampung. Hehe.

    Ai lupa nak bagitau abang, ai dah berjaya merasmikan seekor ikan pekasam dari balang yang mak dah ikat tiga lapis plastik takut busuk. Sedapnya. Pandai mak buat kan.

    Buat kawan-kawan ai dari terengganu, pantai remis dan yang seangkatan dengannya, sori lah tak dapat nak bagi u'olls rasa pekasam yang mak buat, sebab stok tak banyak. Lagipun ayah ai malas nak pi pukat ikan. Hihihi.

    13 comments:

    Hanis Azla said...

    takpelah share stokin.. boleh erat kasih sayang.. he..he.. bestnya ikan pekasam.. tp dah lama tak makan sbb en.asben tak suka makan tu.. jadinya terpaksalah beralah..

    ujee said...

    hahahaa....ko nih..ada2 aje le..jgn tertukar dlman sudah...hahahahaaa...tolong jgn imajin..hahahhaaa..

    sahromnasrudin said...

    huhuhu..nasib baik share stokin..kalau share tutttt..cemane la gamaknya hahahaha

    || NaFiRaa || said...

    elehhhhhh... cakap jek lah sengaja abang stokin tu..sebab u rindu kat hubby u kan!!! kan!! muahahahaha..larikkkkksss

    || NaFiRaa || said...

    * adeesss laaa.. ayat pon dh tunggang terbalik.. paham2 sendirik lah eh~ lalalala

    Yunus Badawi said...

    Korang berdua makanlah ikan pekasam tu. Ai tak berapa suka hehehe

    Yunus Badawi said...

    Abg tengok betul2 stokin tu bila GC dah balikkan. Takut dah ada lubang ngeeee

    Days said...

    hang mmg dr dlu kalo buat entry xpenah skali gagal buat gua rase lapo hishh..ikan pekasamm feberet tuuu

    sitinaminah02 said...

    kak hanis - luckily kami berdua suka makan! haha

    ujee - jgn nak mengarut! haha

    sahrom - jgn nak mengarut la weh. dah sah2 saiz lain2. haha

    kak nafira - knp ayat tunggang terbalik nih? haha

    YB - mak aii, ruginya tak makan. YB blom jumpa yang sedap lg.

    days - mai ar jalan2 kt umah aku, boleh makan pekasam.. haha

    HEROICzero said...

    pinjam stoken~ keh3x

    *sedang baca entri2 yg ada. cuba cari jiwa blog ini. =)

    Aida Azryn said...

    haha.. hape daaa... curik stokin suami.. XD

    Relevan said...

    Abang sejukkk kat sini ..Hahahaha!

    -MsGoodNite- said...

    GC - Ikan pekasam depa buat guna ikan sepat ke? best, kan?!

    Total Pageviews

    My Followers