• News

    14 March, 2012

    WW: ANAK DARA GOJES


    Besaq dah anak dara kakak aku ni
    Zahra Safiyya, tahun ni dah 2 tahun
    Cucu kesayangan mak ayah aku
    Kalau kakak aku tak balik kampung, dok teringat la tok dengan tok wan
    Walaupun dah ada anak sendiri, aku tetap teruja dengan Zahra ni
    Hobi Zahra menonton Upin Ipin
    Sangat suka kalau orang amek gambar dia
    Harap2 Zahra membesar dengan sihat, bijak dan jadi anak yang solehah
    Amin


     Zahra nak pi makan kenduri


    Zahra dan kawan2. Geram tengok aksi Zahra
    Budak lelaki pakai baju kuning, tengah hisap ibu jari eh???


    15 comments:

    Unknown said...

    amin....

    Nur A'dawiyah anak-ummi-abie said...

    alololo...so cute lah zahra nih....secantik nama nya....kiss2 skit...hehehe

    kurus said...

    alah2 cumeinya
    bila kecik2 pakai tudung nie sweet je kan ;)
    manalahh tok wan x winduu

    Yunus Badawi said...

    Cunnya anak sedara awak ni. Boleh booking utk adam ni .... hehehe

    Al said...

    haha.budak2..sume yg dorg buat nmpk comel je..

    Hanis Azla said...

    mmg sgt comel.. namanya pun sgt cantik..

    miya said...

    haha so cute... budak2 pakai tudung mmg comel.

    ♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

    alololo...tomei2 :))

    Hantu Kak Limah said...

    kejap jer kan...mmng comey ank lu nih...baru jer prasan yg lu baru bersalin taun lepas...huhuhuhu......

    LYAfrina said...

    comel sgt2 bertudung..'lya pon tringin nk beli tdung kecik utk asya..

    sitinaminah02 said...

    hantu kak limah==> lu jgn nak merepek sgt lah, ni anak sedara la weh. anak gua laki2. kecit lagi, baru 7bulan. hahaha.

    || NaFiRaa || said...

    alahai..comelnye~

    sitinaminah02 said...

    terima kasih semua aunty2 dan uncle2 yg puji zahra comelll..


    *zahra ni kenan mak sedara dia, tu yg comel tu.. kih3x

    ღ cik faye ღ said...

    salam GC...selamat berkenalan,
    comel2 anak GC...didoakan semoga menjadi anak2 yg soleh & solehah. doakan saya cepat2 masuk wife & mama club ya :-)

    NER said...

    budak yg sedang isap jari tu anak Ciknot. Zahra geng ngn depa laani.

    Total Pageviews

    My Followers