• News

    04 October, 2013

    HARI TANPA HANDPHONE

    Salam Jumaat.

    Hari tanpa handphone. Emran main handphone semalam, main game pou.

    Sampai habis bateri. Pagi tadi sebelum nak pi kerja, puas mencari.

    Angkat selimut, angkat bantal, angkat toto.

    Tilam tu kalau ringan memang aku angkat sekali.

    Tapi konfem lahhh.. Tak jumpa jugak handphone aku.

    Rasa lain macam bila tak dak handphone

    Bukan apa, mana tau ada org call, whatsapp yang penting2

    Mau nya pengasuh call bagitau Emran demam ka

    Mintak dijauhkan la benda2 yang tak elok

    Uwaaaa.. Mana handphone aku niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....!!!!!!!




    Ini gambar Amna tak berbaju. Terpaksa edit-edit sikit, kang nampak keseksian Amna.

    Amna dah 9 bulan dah.

    Makin banyak akal, gigi belum ada

    Dah boleh berdiri beberapa second lepas tu gedebuk jatuh

    Jadi anak yang baik ye Amna

    Saayangggg Amna

    3 comments:

    Unknown said...

    abang Emran hilangkan ke? hahahahaha
    kesian mama dia hilang hp. doa banyak2 moga cepat jumpa hpnye~

    Aleen Aiden said...

    kau dah ada anak dua kan kak. aku jugak terkontang kanting single. ah sedihla gini. *kuis kaki kat pasir*

    ♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

    alololo..debabnya Amna..Semoga membesar dengan sihat ye Amna

    Total Pageviews

    My Followers