• News

    28 September, 2010

    SKANDAL JARAK JAUH



    Kenal Roslin Hashim tak?
    Tak kenal??!!
    Ciss.. Lu duduk Bangladesh je lah kalau Roslin Hashim pun lu tak kenal.
    Haha


    Roslin Hashim tu pemain bola sepak Kedah kan??
    Haha
    Serius gua tipu


    Roslin Hashim tu pemain badminton negara
    Adik dia nama Hafiz Hashim
    Dan adik dia lagi kacak dari beliau. Hehe. Demmm.. Gua gedik!


    Roslin Hashim ni dulu pemain yang hebat jugak
    Adik beliau, Hafiz Hashim pun hebat jugak
    Tapi dulu lah
    Sekarang, Dato' muda lagi hebat, sapa lagi kalau bukan Dato' Lee Chong Wei


    Gua sebenarnya ada hubungan jugak dengan Roslin Hashim ni
    Dan termasuk jugak Hafiz Hashim
    Hubungan jarak jauh
    Ehem.. Ehem..
    Apa???
    Dua lelaki dalam satu masa??
    Haha


    Sebenarnya, 'skandal' ni bukan secara direct
    Tapi melibatkan kakak Roslin dan Hafiz jugak
    Masa gua sekolah dulu, cikgu Biologi gua adalah kakak kepada Roslin dan Hafiz
    Dan, abang ipar mereka ni merupakan cikgu Matematik Tambahan gua


    Masa kelas Biologi, gua banyak tidur
    Masa kelas Biologi, gua ponteng kelas
    Cikgu pun ntah ingat ker tak muka comel gua nih
    Haha


    Sekian saja cerita 'skandal' gua
    Maju lah sukan untuk negara.













    

    32 comments:

    kata kila said...

    skandal pemes. ko pemes tak comel?ekekeek


    ok, ko pemes..ahah

    Redbloodsnow said...

    okeh...zie pi duduk bangladesh ek. sbb x kenal pun ngan nama² tersebut..hahaha :P

    oooo ade skandal ngan org pemes ooo. curlassss ko noks ^_^ hehe

    mira_nas said...

    apa point ko??? haha.. scandal jauh jauh ha.,

    hanie said...

    lu nak cerita apa sebenarnya ni?

    sitinaminah02 said...

    kila,

    pemes kah? haha.

    sitinaminah02 said...

    redbloodsnow,

    haha. okeh, sekarang jugak boleh dok kat bangladesh.

    just joking. ;p

    sitinaminah02 said...

    amira,

    hmm.. no point. haha.

    sitinaminah02 said...

    kak cho,

    aku nak cerita yang monyet makan cili tu, tapi aku lupa lak camne cerita tu.

    keh3x

    MOFASAD said...

    cissss

    hampeh


    gua skandal dengan rita rudani dulu tak kecoh pun

    ~Nur Zulaiha~ said...

    Hebat!!!!

    ahmad humairi said...

    salam,

    skendel? ...pengakuan terbuka tuu.

    Pnut said...

    motif penceritaan??? kat mana skandal itteww???
    boleh jelaskan...

    p/s-leh ke kalo suruh mak tolong semai anak pokok palas??? serius ni... nak tanam kat belakang rumah

    Pnut said...
    This comment has been removed by the author.
    Fnd Rocka said...

    clasmate aku dulu nama bapak dia hashim gak..aku syak dia adik hafiz hashim lah.

    sitinaminah02 said...

    mofasad,

    nanti gua kabo kat bidadari!

    sitinaminah02 said...

    NZ,

    haha.hebat tang mana plak?

    sitinaminah02 said...

    cikgu humairi,

    bukan skendel tang mana pun.haha.

    sitinaminah02 said...

    kak pnut,

    haha. skendel mendel. skendel jarak jauh lah, melalui kak depa. haha.

    ps: ada ka org semai pokok palas? haha

    sitinaminah02 said...

    fndrocka,

    boleh jadi jugak lah. kalo pak depa nama zain, mesti adik anuar zain. haha.

    Relevan said...

    Hoh..tak habis habis lagi dengan budak bedMinton ni..

    Woow header..!

    gadisBunga™ said...

    takmo ah skendel dgn bebudak bedminten tu. kang tak pepasal kene cerai. :p

    Yunus Badawi said...

    Roslin tu bujang balik skrg. Tak nak masuk line ke?

    Aleen Aiden said...

    cis ang nih!itu je citernye arinih?xkol2.hu3
    klo bab badminton,aku peminat sejak zaman wong choon han.dr die single smpai die kombo.ahak!

    haidi takeAfoto said...

    citt it skandal ape ..heheh ckp kt akak ipar roslin hasyim suh sampaikan kt adik ipar die tu..main la btul2 sket..mcm hampeh jer..

    || NaFiRaa || said...

    muahahaha... seb baik hang x de skandel ngan roslin hashim.. kalo x~ hang pon menerima nasib yang sama ngan 2 x-wife dia..muahahaha.. jangan k~

    sitinaminah02 said...

    relevan,

    BEDminton? lain macam je ejaan.haha.

    header budak tadika. haha.

    sitinaminah02 said...

    GB,

    haha. bukan skandal betul2 pun.

    sitinaminah02 said...

    YB,

    glurrpp. panggg!! terus kena penampar dengan bakal suami. haha.

    sitinaminah02 said...

    aleen,

    elehhh.. aku layan BEDminton ni masa zaman anak2 sidek lagi tau. wahahaha...

    sitinaminah02 said...

    haidi,

    haha. suka hati je nak pesan gitu. haha. takmo! pi pesan sendiri. haha.

    sitinaminah02 said...

    kak Nafira,

    haha. ni statement tak sayang mulut nih. haha.

    mun said...

    hahahahahahhahahah aku suka ini entry!

    Total Pageviews

    My Followers