• News

    20 October, 2010

    BUNGA RAYA BUNGA KEBANGSAAN

    Tajuk entri macam nak buat esei masa sekolah dulu.


    Tapi bukan nak cerita pasal bunga raya, tapi daun bunga raya.


    Dulu, masa kecik, masa main dangau (main pondok-pondok atau main masak-masak) dengan kawan-kawan, kami guna daun bunga raya buat duit kertas. Kulit kerang, jadi duit syiling.


    Rasa sangat heaven la masa tu.


    Agak-agak kalau petang ni aku pi isi minyak kat Shell, bagi daun bunga raya, ok dak?

    24 comments:

    gadisBunga™ said...

    kalau depa terima tolong roger GB! muehehe

    platipus said...

    kau tengah tak da duit kah?

    Days said...

    weyh aku dulu pakai daun bunga lain buat duit hehehe.der lu jual je la cincin tunang lu.dpt redeem petrol gua rase hehehe

    Yunus Badawi said...

    kalau aku kerja Shell lagi aku terima duit tu tapi aku suruh mat bangla tu isi air aje kete ko hahaha

    Amir Syahir said...

    keh2..bg jerk.

    one2paii said...

    gua dulu masa rambut pjg cecah lutut,gua suke selit daun bunga raya kat rambut gua,nampak ayu jerk gua rasa...

    one2paii said...

    tp kalo lu nak bg daun tuh kat mat banggla shell tuh,lu cube la,kalo lu da gian sagt nak rasa penampau jepun bangla lak..haha..lu pi la cube..wa cakap lu

    sahromnasrudin said...

    ko hulur la kad kredit cap bunga raya ye huhuhuhuh

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

    boleh asal pakai kasut terbalik dan pakai suar atas kepala

    Pnut said...

    nanti ada laki..minta kad kredit dia, buat isi minyak kereta kita..
    lalalalalala.....
    sapa tatau buat lagu tu....

    wachak said...

    sengal ar lu, nk guna daun ganti duit ... kekekeke

    sitinaminah02 said...

    @GB,

    haha. tak berani nak terai la GB. takut depa angkut p tanjung rambutan pulak.

    hohohoho.

    sitinaminah02 said...

    @platipus,

    hahaha. kau macam memahami keadaan diri ku.

    sitinaminah02 said...

    @days,

    gua ada terfikir nak jual cincin gua nih.tp gua takut kena lempang 100 das dengan bakal laki gua.

    hahaha.

    Relevan said...

    daun bunga raya orang buat ubat rambut berkelemumur..ramas2 daun itu sapu kat kepala..

    sitinaminah02 said...

    @YB,

    haha. nak ugut mat bangla tu hantar balik bangladesh kalo dia tkmo isi minyak. haha.

    sitinaminah02 said...

    @hiro,

    nnti gua masuk jailed, lu dtg la melawat

    sitinaminah02 said...

    @one2paii,

    kencing ahh rambut panjang sampai lutut. lempang jugak budak ni kang.

    sitinaminah02 said...

    @one2paii lagi,

    gua dh teraii. mat bangla tu steady je isi myk keta gua.

    itu lah kuasa sorang gadis comel. keh3x

    sitinaminah02 said...

    @sahrom,

    kad kredit takde, kat atm ada la. hahaha.

    sitinaminah02 said...

    @brutalsolo,

    haha. baek, nanti gua try. gua kasi tau sama lu.

    sitinaminah02 said...

    @kak pnut,

    haha. cadangan yg bijak!! kena belajar dr senior. hehehe.

    sitinaminah02 said...

    @wachak,

    gua sengal2 otot lah. hehe

    sitinaminah02 said...

    @relevan,

    betui. mak kat kampung, selalu gak buat. nak lembutkan rambut pn buleh. hehe.

    Total Pageviews

    My Followers