• News

    26 November, 2010

    Rindu tak???

    Rindu sama gua tak??? Hihi. Gua rindu sama lu orang.

    25 comments:

    Kancilbiru said...

    hai pengantin...nak tgk gambaq oiii....

    kata kila said...

    rindu rindu

    Al said...

    Kasi ltk itu gambar byk2 la..
    dahla x smpt nk pegi ritu..

    sahromnasrudin said...

    dah baca entri khas aku untuk hang tak??? kalau lum..link kan la hehehehe...

    Yassin Sulaiman Aap said...

    Rindu semahu-mahunya :)
    Entri Terbaru "Rugikah... jika kita tidak meninggalkan balasan komen?
    "

    || NaFiRaa || said...

    rindu2!! nak tengok gambar kawen!!!

    Mario said...

    tak baik rindu isteri orang...hohoho

    slmt kembali ye sis...

    gadisBunga™ said...

    sebab rindu la aku buat onar kat blog adik hang. hahaha

    Anonymous said...

    rindu macam nak mati..haha!

    hy pengantin baru :) [sambil lambai2 tangan]

    hanie said...

    gambar pengantin mana oii..haha

    ardzmarn said...

    muka pengantin terkejut yang ada kat gua nie gua nak publish kat mane nie ha.. keh3x

    Unknown said...

    rindu....rindu serindu rindunya...hehee

    ::cdot the dot:: said...

    slmt pengantin baru...

    caramel said...

    rindu rindu rindu...
    lah dah kahwin ker??
    terlepas caramel nak mkan nasi minyak dye..

    Pala Maldini said...

    rindu sikit2 je boleh.. nanti cik abang comel jeles.. kuikuikui

    sepet said...

    hang jangan nak mengelat. tempek barang 4, 5 keping gambar kawen hang.

    wachak said...

    gambaq kawin mana weii ??

    durrah said...

    rinduuu ! laki ko tak kasi blogging lagi ke?

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    Perantin,

    mana gambar lenlain.... ?

    Relevan said...

    Tak pun..

    Days said...

    rindu blakang kire.skang cpt cite pasal amzing je kawen tu kat gua..cptt der lu dh janji heheh

    gadisBunga™ said...

    dah dah dah!

    cepat ke belog guwe. kamu dah kene tag.

    udah2 le tu. lalala

    Tijah said...

    hepppp. gadis comel kena tukar nama. bini comel ker...

    HaN WarreN said...

    xremaja la kalo xmen blog wei hehehe..

    Fnd Rocka said...

    Rindunyeee

    Total Pageviews

    My Followers