• News

    17 March, 2011

    sedap itu subjektif

    Gambar sedap yang di cedok dari google.
    Versi sambal petai yang berbeza dari cara mak aku masak.




    Kamu tahu, sedap itu subjektif

    Kalau aku bilang sedap, belum tentu kau akan bilang sedap jugak

    Ya, kita tidak sehati dan sejiwa

    Tak mengapa


    Aku bilang, petai sedap

    Kau bilang tidak

    Kau bilang durian sedap

    Aku muntah dulu



    Sedap itu untuk makanan

    Sedap pun untuk suara jugak (kalau cakap merdunya suara kamu, sangat skema rama rasanya)

    Apa sahaja boleh di bilang sedap

    Dapat garu belakang badan pun sedap

    Dan lagi sedap, lepas beberapa hari tak berak, tiba-tiba dapat lepaskan hajat yang lama terpendam

    Ohhhh.. Sangat sedap


    Ok, jemput minum milo yang sedap ini.. kehkehkeh..

    17 comments:

    Nerzhul said...

    petai sedap. durian pun sedap.

    Dr K said...

    hahaha..dapat berak ialah satu nikmat yg tuhan berikan, kamu tahu?
    cuba kamu sembelit, mahu pecah pintu jamban itu dipegang tatkala kamu meneran!

    :P

    cikceriacorner said...

    wow..best..makanan itu..

    saya setuju ngan dedi ziyyad..berak tu nikmat..kalo xberak..kang toksin naik kepala..pastu sakit..heheh

    Anonymous said...

    buah geduak lagi sedap!!!

    tau dak???

    || NaFiRaa || said...

    teh ais lagiiiiii sedap~

    sitinaminah02 said...

    nerzhul - heyy kamu, sy tak suka durian tau.. haha..


    daddy ziyyad - ambik masa yg lebih lama berada dlm tandasssss.. hihih..


    ccc - hahahaha... sedappp dapat berakkk.. haha..


    mdt - yarksss.. tak suka.. tak sedappp!! haha..


    kak nafira - akak pregnant, kurangkan minum teh.. hihihi

    HEROICzero said...

    dan akan diakhiri dengan kata2,

    ahhhhh sedap nya.

    =)

    Unknown said...

    lorh.ckp pasal najis dah xboleh nak trima milo dah.huuhuh

    gadisBunga™ said...

    kamu nak cakap pasal benda lain sebenarnya kan??

    Pala Maldini said...

    ada satu lagi sedap yang nko mungkin nak sebut.. tapi, dah tertekan button "Publish" ... kan ? :-)

    Carnation said...

    dulu aku tak makan durian. tapi bila kawan aku cakap, sapa tak makan durian dia anak manja, terus aku pelahap. muntah tu belakang kira. janji aku bukan manja.

    DeLancrettLurpak said...

    saya suka sambal udang and petai!!!


    dah sedap2 telan air liur sebab ko ckp pasal sambal, tetiba mati selera, sebab ko ckp pasal jamban! cisss!!!

    Kaseh said...

    wakaka jawab daddyziyyad sabo je la aku... makan sambal tumis petai pastu minum milo adalah sgt tak sedap..haha

    Mak Su said...

    sedapnya tido.... :)

    Al said...

    pehal tetibe kuar berak plak ni?hahah
    asal jgn teran sngt smp kuar buasir sudah

    apepon ak suke durian
    sape2 x suke durian adalah budak manja..haha
    apeda..raja sgale buah pon x suke
    kang x psl2 sume buah mberontak

    sahromnasrudin said...

    aku tak suka nescafe..ia tak sedap tp aku suke milo..ia sedap huhuhuhhhh

    Kuasai Minda said...

    Sedap tu memang subjektif. Jangan susah-susah nak pujuk orang lain kata sedap kalau dah memang tak sedap. Tapi kalau dah sedap, yang tak sedap pun boleh jadi sedap.

    Teringat iklan minyak masak suatu masa dahulu; Goreng pun sodap!

    Total Pageviews

    My Followers