• News

    24 October, 2011

    pembesaran prostat




    tajuk kemahen lagi yuuuu
    prostat tu hape?
    idak ler aku tau
    biologi failed!!
    cikgu ajaq kat depan, aku kat belakang sebok makan kacang

    aku ada snap gambaq ni masa aku kat hospital
    bosan kemahen nak jumpa doktor
    2 jam tunggu turn nak jumpa doktor
    padahal doktor pung pang pung pang ada la dekat 10 minit

    homaigod!!

    permainan hari ini ialah mencari perkataan yang eja tak betul
    seronok tau main game ni buat mereka2 yang tak dak gheja
    yang ada gheja tapi sibuk jugak nak cari perkataan tu, maknanya hangpa makan gaji buta
    haha
    sama la macam aku

    ok, selamat mencari. 

    11 comments:

    Dr K said...

    Saya dah jumpa!!!

    Ejaan NAMUM.

    Hahaha

    Siti Noor Aminah said...

    Haha. clear betol mata encik doc.

    Unknown said...

    bahaya ni.....
    byk penyakit kelenjar prostat sekarang ni, bengkak kanser dll....

    cikpia said...

    aku dah jumpa..............komen oleh daddy ziyyad. so aku dah tau apa yang silap. ha ha.............

    bila nak blagak anak hang kat aku ni!!

    NER said...

    hahahha. namum.

    || NaFiRaa || said...

    kekekekke... memula x nampak.. bila baca dari komen pertama.. OOOOOOOooo.. kekekeekke

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    takdak proof reader kot.

    ;o)

    Cik Anita said...

    x jumpa apa dia. tp nampak yg orang 1st komen tu. baru tau. hihih

    Pala Maldini said...

    NAMUM

    armouris said...

    lagi info tentang bengkak prostat di SIHAT SELALU - Bengkak Prostat Ancam Lelaki

    Unknown said...

    SALAM,
    BERDOA DIJAUHI PENYAKIT INI.

    Total Pageviews

    My Followers